JAROSLAVA

Jaroslava Kuišová

Milovník pověstí, převážně české historie (protože ta mi přijde opravdu nejkrásnější). Sběratel turistických známek.

Příspěvky sleduje: 1 turista
Počet příspěvků: 25
Průměrná známka příspěvků: 2,05
Počet přečtení příspěvků: 47 088

Příspěvky uživatele JAROSLAVA

Počet příspěvků: 5

Tisá- Labské pískovce
My jsme jeli z Chlumce rekreační linkou číslo 21 v 11:20h (jezdí jestě v 15:20, ale asi bude problém se dostat zpět, je to poslední spoj do Tisí) na místě jsme byli v 11:50h. Cena byla tam i zpět 60Kč pro jednoho a jednorázová jízdenka stojí 40Kč(jen tam). Je možné si sebou vzít i kolo, autobus je tomu přizpůsoben- kolo je zdarma. Autobus na zpět( my jsme jeli v 15:50h- tedy posledním spojem z Tisí) končí v Ústi nad Labem na Hlavním autobusovém nádraží, což nás překvapilo, takže na to pozor. Jinak jezdí…
Pokud Cestujeme vlakem stačí přímo u Nádraží nasednout na autobus číslo 3 a ten Vás odveze na zastávku Nové lázně (je to zastávka ihned před konečnou stanicí).…
Z hlavního nádraží  se vydáte rovně, všude jsou ukazatelé. Takže trefíte nádherně. Výstup k Zoo je docela obtížný (strmější kopec, ale překonat se to dá). Po…
Krásné historické město se zámkem, které leží na řece Radbuze. Z Plzně se dostaneme do Horšovkého Týna po silnici číslo 26, vpravo po čísle 200 ( směr Bor) do Horšova. Zde je nejkrásnější asi opravdu ten zámek, který je otevřený (duben, říjen SO, NE 9-15h, květen, září ÚT-NE 9 až 16h, červen-srpen ÚT-NE 9-17h od 25.12 do 1.1. denně od 10-15h. (Je to opsané prohlídku zámku jsem nestihla, mrzí mě to) Za shlédnutí stojí i náměstí Republiky, kde jsou krásné historické domy. Nedaleko je i Újezd u Domažlic, …
Krásná procházka ,,lesem". Dostanete se tam autobusem 120 nebo 141, staví přímo u obory. Pro ty co mají rádi zvířátka. Úžasná procházka, možnost si zvířátka i…