Krakonošova 100 2014

Pro rok 2014 jsem si dal za cíl zvládnout nějaký stokilometrový pochod.Takových dálkových pochodu je u nás celkem dost,já zvolil jeden z nejstarších a tím je Krakonošova 100 která se koná v červnu v Krkonoších.Registrace proběhla bez problému a platba také tak a ted se akorát řádně připravit.V měsících květnu a začátkem června ujdu 2 pochody nad 50 km a jeden 60 km.Je středa 18 června já se vydávám na cestu ,jedu do Machova kde navštívim přibuzný a odtud v pátek 20 června odjíždím směr Vrchlabí,kde je start .Cesta je pohodová z Trutnova vidím už zřejmě dva učastníky,po vystoupení z vlaku je jasno ,jdou také .Najdeme dum dětí a mládeže kde je start.Je 18 hodin dost času do startu tak se zaregistruji a dostanu i tričko .Kolem 19 hodiny dorazí Olaf ,jsme domluvený že to pujdem spolu.Dám si jedno pivko no je i guláš ale nemám chut tak si říkám ,dám si až v cili.Aje to tady 21 hodina je za rohem ,organizátoři nám něco řeknou k trase atd.Start a většina běží jdeme na Žalý je to 7 km do pěkného kopce ,Olafa nevidím asi taky běži ,říkam si ,hlavně musím jít a moc se nezastavovat po hodině a dvaceti minutách jsem na vrcholu Žalý ,kde je čipová kontrola a Olaf ,počkal na mě .Tak vyrážíme dál spolu na Horní Mísečky to je 11 km a musíme přidat abychom tam byli do limitu.Je to zatím rovinka tak to klušem .Na Mísečkách jsme kolem pul jedný v noci .Dám jedno rychlí pivko a už abychom šli máme za sebou 17 km a dále pokračujem přes Dvoračky do Harachova začiná jemně pršet čelovky už svítí na plno a já potřebuji dát nové baterky tak na chvilku zastavíme doplním zdroj světla a mažem si to dále, vHarachově stihnem čipovou kontrolu a posilníme se polévkou a chlebem ze sádlem. Pauza trvá 30 minut a už abychom šli dále hlásá Olaf.Pomalu svítá a mi jdeme přes Mumlavské vodopády,Krakonošovu snídani na Voseckou boudu, tady mi začíná být pěkná zima ,převleču si triko a je to hned jiná ,potkáme turistický pár ,který se vrací zpět zděluji nám ,že to nahoře pěkně fouká a májí pravdu mineme Svinské kameny a hurá na Sněžné jámy máme za sebou 44 km už jsme celkem vysoko ale fouká to teda dost nato že je červen.A je teda pěkná mlha následuje Petrovka a po ní Lužická bouda 52 km a čipová kontrola čas máme pěkný pod 12 hodin .Dáme guláš ,pivko a 30 minut pauzu.Kdyby to bylo na mě tak tu končím ,Olaf říká žadný konec a jde se dále po zelené do Polska ,štrašná cesta samí kořen a jde to pomalu ale dostaneme se do Turistický chaty Domek Mysliwski 59 km kde je kontrola z kleštema a voda a sušenky.A ted přímo do kopce na Sněžku je to dřina ale i takový kopec zdoláváme ,na vrcholu to fouká že nemužu mít ani čepici zapíšeme čas ,dáme kávu a jdem na Jelenku po červené .Jsou tu nepřijemný schody a začíná mi bolet koleno ještě že jen jedno.Na Jelence vytahuji hole jinak to nepujde.Kolem 17 hod dorážime na Pomezní boudy kontrola tu už není tak voláme pořadatele že pokračujem dále.Je to 72 km a v restauraci nic nedostanem tak neleníme a pokračujeme do Malý Upy je to 3 km to musíme dát ,řikám si.V Upě si odpočinem je to 75 km a je už dost hodin ,no nic nezbývá vyrážíme přes Spálený Mlýn na Janovy boudy je to pěkný stoupák .Potom to jde z kopce do Pece po Sněžkou je to 83 km a je 20 hodin když tam dorazíme.Zde si dáme 2 pivka Krakonoše Olaf sní utopence .Kolem pul devátý vyrážime dál ,venku se diví kam tak do noci jdeme ,ale mi jím řeknem že do Vrchlabíwink.po zhruba kilometru je tu dalši pěkný kopec na Hrnčířský boudy tady se hole hodí a jsem tam o chvilku dříve než Olaf.dále jdeme směr Rejdiště a potom klesání do Horního Lánova tady toho už mám dost cejtím každé našlápnutí na kameny hruza.Z Lánova se mi to zdá nekonečná cesta ,ale pokračujem dále a je tu pole a za ním Vrchlabí ,do cíle dorázime o pul třetí ráno budíme pořadatele ,který nám zapíše čas a předá diplom .Byl to teda zážitek na který nikdy nezapomenu Smile

Poslední aktualizace: 14.12.2014
Krakonošova 100 2014 na mapě
Autor: BRUMLIK

Příspěvky z okolí Krakonošova 100 2014

Krkonoše - Dolní Dvůr
Horská obec Dolní Dvůr (641 m) a rekreačné stredisko sa nachádza v…
Webkamera umístěná nad areálem Ski Family snímá panoramatický …
Vážení přátelé turistiky i Turistiky, tentokrát Vás pozvu na túru po okolí Dolního Dvora. Na počátek cesty se dostanete se sem…
NEW SKIPARK DOLNÍ DVŮR - nová servisní budova služeb v areálu (občerstvení…
Vážení přátelé turistiky i Turistiky, tentokrát vás pozvu na výlez z…
Krkonošské Luisino údolí  sú samoty v údolí Husího potoka a pri jeho ústi…
Naše cesta za malebnými krkonošskými roubenkami začíná v Dolním Dvoře, kam…
Start 18 km dlouhé trasy do Špindlerova Mlýnu můžeme zvolit od pa…
Skiareál Strážné je moderní lyžařské centrum nacházející se v nadmořské…
Obec Strážné  se nachází v Krkonoších, při silnici spojují Vrchla…