Královéhradecký kraj – 18. den - odpoledne: část NS Po stopách erbu zlatého třmene-Babiččino údolí-trasa 11,5 km: Slatinský mlýn-Zlámané vodopády-Pohodelská lávka–Ratibořice (Staré Bělidlo, Rudrův mlýn, start balonů)-Česká Skalice (vojenský hřbitov) - diskuse

• 15.2.2024 16:15
    To víte, pro mne byla od dětství Úpa co pro jiné Sázava. :-))
  • 14.2.2024 23:02
    Já s Vámi plně souhlasím. Však také v článku píšu: - která je po deštích hodně špinavá a o kousek dál - ale po nočním lijáku je tak špinavá (ještě včera byla čistá) Ale jinak je naprosto správné, že se Vaší blízké, možná i oblíbené řeky zastáváte. Však i nám se Úpa moc líbí.
  • Úpa není špinavá
    14.2.2024 22:16
    Pouze po vydatných deštích se v ní splachuje zem z výše položených míst, jinak je její voda krásně průsvitná.

Zpět na příspěvek Královéhradecký kraj – 18. den - odpoledne: část NS Po stopách erbu zlatého třmene-Babiččino údolí-trasa 11,5 km: Slatinský mlýn-Zlámané vodopády-Pohodelská lávka–Ratibořice (Staré Bělidlo, Rudrův mlýn, start balonů)-Česká Skalice (vojenský hřbitov)