Vzpomínková cesta do Karlových Varů - diskuse

• Re:
    10.8.2013 13:33
    Nádherně psaný článek, jeden z nejlepších, co jsem od vás četl, velice dobře jsem poznal vaše pocity, i já se poslední dobou rád vracím na místa mého mladí a také s trochou nostalgie a smutku v duši, vzpomínám na doby minulé. Hodně se toho změnilo, bohužel většinou k horšímu, jen my jsme se zaplať pánbůh změnili k lepšímu,- když opominu to naše zhnuntované tělíčko-, -prostě dozráli jsme.
  • 9.8.2013 7:29
    Bubinga: Moc Vám děkuji za upřesnění ohledně různých budov, o kterých jsem psala a nevěděla o nich tolik co Vy! Jsem ráda, že jste mě to více upřesnil...
  • 8.8.2013 20:46
    Krásný cestopis!!!!!!!!!!!!! Krásně napsané vzpomínky na krásné místo. Mějte se fajn Honza
  • Gratuluji k famóznímu výletu po Karlových Varech
    8.8.2013 20:08
    Já, jelikož zde bydlím, chodím raději po vyhlídkách a rozhledových místech, odkud jsou úžasné pohledy na město a okolí, ale něco jiného je Váš návrat po letech do města. Popis je krásný a vystihuje Vaše pocity z návštěvy. Doplňovat tak krásné vyprávění se nesluší. Tak snad jenom stručně: - Národní dům i Císařské lázně dovedli do takového stavu kšefty a tahanice politiků (ale to je asi i v jiných městech) - objekt bývalé Becherovky již této firmě nepatří. Muzeum tam zůstalo a nový majitel k tomu přidal výrobu kdysi známého místního piva "Karel", který nám po revoluci zrušil Plzeňský Prazdroj - s Horním nádražím je to také prapodivné. Měli ho koupit Italové od Českých drah s velkolepým projektem a několikrát se již říkalo, že se začíná bourat a stavět nové, ale nakonec připadl zpět drahám, takže to bude ještě asi nějaký pátek, možná i desetiletí trvat. Nakonec mé poznámky ještě jednou velká pochvala Vaemu cestopisu. Pavel
  • 8.8.2013 19:52
    Překrásný článek - nevím. co k tomu víc dodat - takovéto čtení člověka přímo pohladí na duši ...