Z Rýmařova na hrad Sovinec - diskuse

• 19.4.2016 17:07
    Tož Franto, skvělý typ na výlet, jestli se do těchto končin někdy konečně dostanu. Do Rýmářova a na Sovinec se chci podívat, takže by nebylo špatné to takto spojit v jeden pěkný výlet. Díky za skvělý typ :-)
  • 19.4.2016 15:20
    To máš tak: Helfštýn a Hukvaldy jsem ještě bez slunka neviděl a myslím, že by moc slušelo i Sovinci.
  • 19.4.2016 4:21
    Tradičně pěkný Frantův cestopis s bohatou fotodokumentací. Podle počtu článků na Turistice bych řekl, že Sovinec je ze zmíněné trojice jednoznačně tvým nejoblíbenějším hradem. A nechápu, jak si můžeš stěžovat na počasí, když na fotkách máš i náznak sluníčka. Já tady byl naposledy na kole, 3 hodiny jsme mokří proseděli U rytířů a čekali, až někdo nahoře zavře stavidla a v mírnějším lijáku nakonec jeli domů. Holt Jeseníky ...
  • 18.4.2016 18:28
    Drahý, protože jsi mně jako vždy nechal napospas osudu, společnost moudré sovy byla vítána. Údajně hledals nějaký zarostlý lom, ale podle jednoho domorodce je cesta k němu dávno zarostlá, takže nevím, kam to vlastně zmizels.
  • 18.4.2016 17:32
    Bohumíre - díky! Aleši - proto jsme jeho návštěvu uskutečnili až po sezóně a byl tam proto baáječný klid.
  • 18.4.2016 8:26
    Hezký článek. Bohumír
  • Mraky na Sovinci
    18.4.2016 8:26
    Františku, mě se málokdy na Sovinci podařilo zachytit azurové nebe, takže v tom nejsi sám. Co mě na Sovinci spíš štve, že skoro každý víkend musí být na hradě nějací ti historičtí rytíři nebo jarmarky, tak kousek klídku na prohlídku je zde vysloveně zázrak.