Bystříčka-Vsacký Cáb-Santov-Bystříčka

Trasy Pěší trasa Malá náročnost

Hezká hřebenová túra může začít u přehrady Bysřička, kde od bývalého hotelu Klenov jede autobus směrem na Dušnou (zhruba 15-20min). Na zastávce Dušná vysedneme a dáme se po červené turistické značce ( a posléze po žluté) směrem na Vsacký Cáb (zhruba 4,5km), cesta je afsaltová, protože k chatě se dá přijet i autem (na kole :) ). Chata Vsacký Cáb leží v nadmořské výšce 840m.n.m a je celoročně otevřená. V zimě nabízí také možnost lyžování na přilehlém vleku (kolem 320m dlouhý).

Z Cábu pokračujeme po žluté značce směrem na Santov (cca 4,5km) přes rozcestí Ptáčnice (810 m.n.m.) a Pod Ptáčnicí. Cesta vede krásným lesem, přes Sedlo. Na Santově (Santov památník) se nachází hezká hospoda (Hospoda Santov), taktéž celoročně otevřená, kde je možné se občerstvit.

Ze Santova se můžeme vrátit k přehradě Bystřička stále dolů po žluté značce. Vyjdeme na konci přehrady poblíž hostince U Bušů.

Celá trasa se dá projet i na kole, cesta je však asfaltová jen po Vsacký Cáb, dál už vede lesní cesta, která pak kolem Santova přechází opět místy v asfaltku.

Poslední aktualizace: 2.6.2010
Bystříčka-Vsacký Cáb-Santov-Bystříčka na mapě
Autor: willlow

Příspěvky z okolí Bystříčka-Vsacký Cáb-Santov-Bystříčka

socha sv. Huberta (Vsetín-Putýrka)
Dřevěná plastika sv. Huberta, patrona myslivců (i turistů), je umístěna na hřebenové cestě na Putýrce (Vsetín) a současně na modré…
Dušná…      Pro spoustu lidí asi pojmenování, které mnoho neřekne. Pro ty, kteří znají Valašsko se ovšem jedná o významnou křižovatk…
Pěkná túra může začít u přehrady Bysřička, kde od bývalého hotelu Klenov…
    To skalní výchozy na temeni Brda (718 m), ke kterému od silničky s…
    Vsetínské vrchy jsou oproti Hostýnským na skalní útvary poněkud…
    Z rozcestí na Dušné vede k přehradě Bystřičce nádherná vyhlídková…
  Kdo chce strávit svoji dovolenou v klidném prostředí, ale přitom se…
Dolina vznikla zahloubením vodního toku Malé Bystřičky, která pramení v…
    Tak jako v jiných obcích, nechybí ani ve valašské Růžďce Pomníky…
    A přišla dlouhá a krutá zima. A oni spali a spali a spali. A když…