Trasy Pěší trasa Malá náročnost

číslo 5 Karlova výšina 8,3 km
číslo 6 Nad Vápenkou Asfalt 9,3 km
číslo 7 Krásná Lípa Město žst 11,7 km

nenáročná trasa vedoucí z vlakové stanice Chřibská po žluté značce místními lesy na rozcestí v zadní Chřibské a dále přes Chřibské vodopády až na chřibské náměstí.Zde se značka mění na modrou vyskapem kolem místního kostela vás táhlejsim stoupáním vyvádí nad město, kde se nabízí nádherné výhledy na okolní Lužické hory.
Stále po modré vás značka vynese až nad nedaleké nadraží v Rybništi, kde se značka mění na červenou.Provede vás lesem kolem Mnišského pramene až k rozcestníku Pod kočičí skálou .Odsud se po modré vydejte na vyhlídku Karlova výšina ( výhledy na České a Saské Švýcarsko, obec Doubice) Stezka dále pokračuje dolů k lesní cestě, po které dojdete k rozcestníku Nad Vápenkou.Odsud pak po zelené značce dojdete na okraj Krásné Lípy a samotné její náměstí nebo můžete zvolit zastávku vlaku jako my.

Poslední aktualizace: 22.4.2024
Chřibská Žst.- Chřibské vodopády - Chřibská náměstí - Karlova Výšina- Nad Vápenkou- Krásná Lípa na mapě
Autor: Salwin

Příspěvky z okolí Chřibská Žst.- Chřibské vodopády - Chřibská náměstí - Karlova Výšina- Nad Vápenkou- Krásná Lípa

Malý Semerink
Malý Semerink byl kdysi proslaveným letoviskem, ležícím v lesích …
Cílem výletu je procházka krásnou krajinou Lužických hor,okolo jedné z…
Jeli jsme vlakem do Chřibské, bohužel jsme se ve vlaku zakecali se známými…
Nenáročná …
Dnešní pěší túra je určena především těm, kteří si chtějí…
Obec RYBNIŠTĚ Obec Rybniště leží ve východní části okresu Děčín v jižní…
Zelenomodrý kostel sv. Josefa v severočeském Rybništi patří na našem…
Historie obce Rybniště je poměrně krátká. První zpráva je až z roku 1715. Uvádí se, že obec byla založena v místě vypuštěného rybníka. Je to jistě…
Rybniště je roztroušená ves, ležící v sedle mezi Širokým vrchem a Plešivcem, asi 3 km severovýchodně od Chřibské. Její součástí jsou…
Zimní výletz na vrchol Jedlová s rozhlednou. Výšlap na vrchol Jedlová v Lužických horách nádraží…