Cyklostezka Bečva - Střední Morava

Trasy Cyklotrasa Střední náročnost Video trasa

Nenáročný regionální úsek cyklostezky podél řeky Bečvy je určen nejen pro cyklisty, ale také pro pěší, a kde to povrch komunikace dovoluje, i pro bruslaře. Cyklostezka po svém úplném dokončení nabídne alternativní spojení měst Hustopeče nad Bečvou, Hranice, Lipník nad Bečvou, Přerov a Tovačov. Cyklostezka Bečva je ojedinělým projektem tzv. první cyklodálnice C1. Startuje od pramene Rožnovské nebo Vsetínské Bečvy a míří až k soutoku s řekou Moravou. Celkem 160 km značené cesty provází cyklisty kolem řeky Bečvy Zlínským a Olomouckým krajem.

Od pramenů Rožnovské a Vsetínské Bečvy až po soutok s Moravou máte na Cyklostezce Bečva možnost poznávat pamětihodnosti, přírodní krásy, lidové tradice i místní speciality Valašska, Moravské brány a Hané.

Velká část cyklostezky je vedena po nově vybudovaných úsecích s vyloučením motorové dopravy. Část trasy je vedena po málo frekventovaných místních komunikacích a zpevněných lesních a polních cestách a skutečné minimum trasy je nutno absolvovat po silnicích.

Další podrobnosti najdete www stránkách www.strednimorava-tourism.cz.
Informace naleznete také na výlety-zábava.cz

Naše tipy:

Poslední aktualizace: 17.5.2024
Cyklostezka Bečva - Střední Morava na mapě

Příspěvky z okolí Cyklostezka Bečva - Střední Morava

Choryně
Choryně leží severozápadním směrem od města Valašské Meziříčí.…
V obci Choryně, prvýkrát spomínanej v roku 1141, to majú pekne usporiadané…
Počas návštevy Choryně, obce v okrese Vsetín ležiacej severozápadne od Valašského Meziříčí, ma okrem hlavných pamiatok kostola sv. B…
Choryně, obec ležiaca približne 8 kilometrov od mesta Valašské Meziříčí sa po prvýkrát spomína v listine olomouckého biskupa Jindřic…
Kladeruby leží západním směrem od města Valašské Meziříčí. Kladeruby se rozkládají v odl…
Obec ležící 15 km východně od Hranic na Moravě. První zmínky o obci…
Renesanční zámek stojí na okraji obce Hustopeče n…
První srpnové úterý jsme byli na Helfštýně. Na druhý den ráno se obloha…
Člověk při poznávání krás naší vlasti narazí na spoustu památek a zajímavostí, ale ruku na srdce – „potkali“ jste už někdy a někde ta…
Podle žebříčku odborníků je druhým nejcennějším na Moravě. Anglický park o…
Lešná leží na severozápadě od města Valašské Meziřící. K obci byly př…
Obec Lešná leží v okrese Vsetín asi 7 kilometrov od mesta Valašské Meziříčí. Okrem žzámku je ďalšou pamiatkou obce kostol sv. Michae…
Chcete-li si odpočinout, udělat si výlet a zároveň si prohlédnou…
Na svých cestách jsem se mohl důvěrně seznámit s interiéry mnoha chrámů, lišících se navzájem od sebe pouze velikostí, bohatostí…
U nás ve Zlínském kraji máme Lešné hned dvě. V obou se nacházejí zámky, a…
Výlet začíná v Hranicích u žst., projede se městem až do Teplic n…
Farma Vystrkov se rozkládá na kopci Vystrkovská Strážka nad Poličnou a je z ní výhled do…
Oblast štěrkopískových jezer v krásném prostředí na okraji obce Hustopeče…
Často přejíždíte republiku a hledáta třeba blízko silnice nějakou krajovu…
Vyrážíme z Bohumína zájezdovým autobusem.Možné jet samozřejmě také třeby…