Cyklovýlet na Melechov a Stvořidla.

Trasy Cyklotrasa Střední náročnost

Na tento výlet vyjíždíme z Humpolce po červené turistické značce směrem na Světlický dvůr a dále přes Proseč a Staré Hutě do Rejčkova. Odtud stoupáme na Rohuli, kde odbočíme na zelenou a po té jedeme stálým stoupáním až k Melechovské rozhledně. Následně se vrátíme po zelené zpět na Rohuli a odtud jedeme po modré do Koňkovic. Nad vsí po výjezdu z lesa jsou nádrherné výhledy Surprise. Z Koňkovic sjíždíme do Smrčné již po cyklostezce č.19. Tady odbočíme na červenou a asi po 500 metrech jsme v nejhezčí části Stvořidel. Tady to stojí za zastávku. Pak se vrátíme zpět do Smrčné a po lesní cestě po pravém břehu Sázavy jedeme až pod Lipničku, poté najedeme na silnici do Lipničky, kde se opět napojíme na cyklostezku č. 19, která nás dovede do Dolního Města. Odtud se vydáme směrem na Křepiny, Bystrou a do Řečice, odkud po cyklostezce č. 1214 jedeme přes Kejžlici a Budíkov do Humpolce.

Poslední aktualizace: 9.10.2012
Cyklovýlet na Melechov a Stvořidla. na mapě
Autor: Zdenek7

Příspěvky z okolí Cyklovýlet na Melechov a Stvořidla.

Cyklovýlet - Humpolec  - Jiřice - Lhotice - Želiv - údolí Želivky - Havlův kopec - Humpolec.
Cyklovýlet - Humpolec - Jiřice - Lhotice - Želiv - údolí Želivky - Havlův kopec - Humpolec.
Výlet zahajujeme na náměstí v Humpolci. Jedeme po zelené turistické značce…
Tak jsem se po čase opět vypravil do míst, která jsem před pár lety…
Zichpil - místní skanzen v Humpolci
Na svahu nad Humpolcem v 19. a 20. stolení vyrostla chudinská…
Z Humpolce vyjedeme po zelené turistické značce směrem k Městské hájovně a pokračujeme lesem až k Mikulášovu. Poté přes Velešov do…
  Památná věta „Hliník se odstěhoval do Humpolce!“ zlidověla a díky tomu…
Ráno jsme opustili Želiv a pokračujeme na Moravu směr Přerov. Cesta vede přes Humpolec. Protože Bernard je snad naše nejoblíbenější …
Nedělní podvečer je ideální čas na projíždku po okolí.…
Hliník je fiktivní postava zmiňovaná v komedii "Marečku, podejte mi pero!"…
Humpolec - kostel Sv. Mikuláše
Byl založen v 70. letech 13. století. Výrazně byl přebudován a rozšířen J.…
Další jarní cyklovýlet začíná v Humpolci. Odsud se vydáváme po cy…