Dolní Žleb - Großer Zschirstein - Česká brána- U Buku - Dolní Žleb

Trasy Pěší trasa Malá náročnost

číslo 1 Dolní Žleb ŽST 0,0 km
  Ze zastávky Dolní Žleb se vydejte po zelené značce až ke Klopotskému vodopádu, který leží na hranici s Německem.
číslo 2 Klopotský vodopád 1,6 km
  Klopotský vodopád s přilehlou nádrží ( možnost koupání, otužování
číslo 3 Großer Zschirnstein 3,8 km
  Tahlejsim stoupáním pod vyhlídkové místo pokračujte po zelené.Následně žluté a na samotný vrchol pak červené značce.kruhovy výhled na plošinové vyhlídce nabízí úžasné výhledy na protější Děčínský Sněžník, Karlskrone, celé přední Saské Švýcarsko, Lužické hory atd.
číslo 4 U Buku 5,8 km
  K rozcestníku U Buku dojdete po zelené značce
číslo 5 Dolní Žleb 7,4 km
  Na rozcestí u dubu změníte zelenou značku za žlutou a pokračujete klesáním dolů do Dolního Žlebu.Odsud už jen kousek zpět k výchozímu bodů ŽST Dolní Žleb.

Krátká trasa z Dolního Žlebu  na vyhlídkové místo Großer Zschirstein a zpět dolů ( jinou cestou) do Dolního žlebu nabídne Klopotský vodopád, vyhlídkové místo Großer Zschirstein s úžasným kruhovým výhledem . Poměrně nenáročná trasa se pohybuje na hranici s Německem ( samotná vyhlídka je na německé straně)

Poslední aktualizace: 31.12.2021
Dolní Žleb - Großer Zschirstein - Česká brána- U Buku - Dolní Žleb na mapě
Autor: Salwin

Příspěvky z okolí Dolní Žleb - Großer Zschirstein - Česká brána- U Buku - Dolní Žleb

Labské vyhlídky
Jedeme do krásné přírody severně od Děčína, kde se projdeme po nádherných…
Vyhlídka Belvedér je upravená skalní terasa s pěknou…
Z vyhlídky je překrásný pohled na údolí řeky Labe a skalní útvary Českého…
Hezké počasí mě zlákalo na jednu z nejzajímavějších červeně značených cest…
Dolní Žleb je poslední obec v Čechách na levém břehu Labe, které zde vytv…
Vycházím z nádraží v Dolním žlebu po cyklostezce směrem ke státní hranici.…
Máme před sebou poslední den pobytu v Hřensku, zítra už odjíždíme. Do…
Hřenskem, přes Pravčickou bránu k soutěskám….               Tenhle…
Výlet k umělému vodopádu a do málo navštěvované rokle Labských pískovců. Vybrali jsme si hezkou trasu, ale ošklivé počasí. V Dolním…
Klopotský potok je posledním přítokem Labe v ČR na jeho levém břehu. Potok…
Některé výlety dlouho plánuji, jiné střílím od boku.…
Pokračování cestopisu České Švýcarsko - Pravčická brána, Dolský mlýn, Panská skála, Jetřichovické skály   Děčín Třetího dne pobytu v Českém Švýcarsku…
V Hřensku jsme prvně byli na jaře r. 2013. Byli jsme tam asi čtyři noci.…
Kaňon Labe najdeme v oblasti mezi městem Děčín a městečkem Hřensko. Tok L…
Dříve nazývaná Edmundova nebo Dolní, skalnatý kaňon řeky Kamenice,…
Hřensko - soutěsky. Českosaské Švýcarsko je pojem, který turisté dobře znají. My dnes – obrazně řečeno - míříme přímo do jeho…
Na posledních 10 kilometrech svého toku před ústím do Labe se…
Naše cesta vede k nejznámějšímu symbolu národního parku k Pravčické bráně.…
  Hřensko – soutěsky a Pravčická brána. V minulém výletu jsme se podívali na Moravu, a tentokráte jsme otočili na druhou stranu…
Děčínský zámek
Soutěž 3 body
Děčínský zámek leží nad soutokem Labe a Ploučnice. Zámek se nachází v Úst…