Hyeres a okolí z kempu Les Palmiers

Trasy Autem Střední náročnost Video trasa

V této trase vydáme z kempu Les Palmieres do okolních vesniček, přístavů a pláží. Trasa je téměř celá po rovince a celou trasu můžete jet po cyklostezkách. Neustále máte okolo sebe moře - po jedné nebo druhé straně, dle směru jízdy.

Kemp Les Palmieres - domluvíte se česky!

Velká paráda pro rodiny s dětmi, 3000m2 aquparku hned v kempu a zdarma, 850m2 bazénu, včetně dioké řeky a bazénků pro úplně ty nejmenší. Kemp je vzdálen cca 300m od písečné pláže. Od konce srpna už můžete sehnat mobilhome s klimatizací od 260,- Euro na týden, v hlavní sezóně pak po slevě za cca 500,- Euro. Další výhodou je český - dámský personál restaurace, který vám splní mnohá gastronomická přání. více na www.turistika.cz/mista/kemp-les-palmiers.

Z kempu se vydáme do prava, okolo letiště Hyeres, přes přístav na poloostrov La Tour Fondue. To je velmi oblíbené místo turistů. Kromě tvrze na skále se zde můžete oddávat potápění, koupání nebo se vydat na výlet na několik okolních ostrovů.

Zpět se vydáme stejnou cestou, projedeme si přístav a výlet zakončíme u Port Pothuau, kde je několik kilometrů krásné písčité pláže. Parkování je zde zdarma, na kole je to několik kilometrů a opět hezkou cyklostezkou.

Poslední aktualizace: 20.5.2024
Hyeres a okolí z kempu Les Palmiers na mapě

Příspěvky z okolí Hyeres a okolí z kempu Les Palmiers

Letiště Toulon / Hyeres
Letiště Hyeres (TLN) spadá pod město Toulon, k…
Cannes Světoznámé letovisko pro boháče, kde se každoročně koná filmový…
Letiště Le Castellet (CTT) spadá pod město Le …
Klidná vesnička na Azurovém pobřeží v blízkosti známé pláže Pampelonne, k…
"Benátky" Francie nedaleko St. tropez.
Plan-de-la-Tour je vesnice v departmentu Var, vzdušnou čarou asi …
Hasičská stanice ve známém městečku Saint Tropez. Nachází …
Policejní stanice se v Saint Tropez nalézá také u hlavního parkoviště v centru města. Pozor, pokud hledáte klasickou četnickou stanici, ta se nalézá v centru městečka…
Zde najdete proslulou GENDAMERI NATIONALE, kde se nátačely…
Saint Tropez - Port Cogolin -  Sainte Maxime Připravili…