Lesný - nejvyšší vrchol Slavkovského lesa

číslo 6 přechod na cyklostezku Asfalt 4,6 km
  cyklostezka 2023
číslo 7 na silnici doprava Asfalt 6,1 km

Slavkovský les je malé pohoří ve tvaru trojúhelníku vklíněné mezi naše známé lázně - Karlovy Vary,Františkovy Lázně a Mariánské Lázně.Jeho nejvyšším vrcholem je hora Lesný s necelou tisícovkou metrů nad mořem(983 mnm).

Naše trasa začíná na odstavné ploše na křižovatce silnice II/212 a místní silnice Kostelní Bříza-Lazy.Popojdeme po silnici směrem na Lázně Kynžvart asi 100 m a odbočíme doprava na neznačenou lesní cestu.Cesta kopíruje silnici a mírně stoupá až na Vysoké sedlo.

Zde se napojíme na modrou TZ a po upravené šotolinové cestě vystoupáme až k vrcholu Lesného.Rozhledy zde moc nejsou díky vzrostlým stromům,jen trochu západním směrem.

Pokračujeme stále po modré TZ a sestupujeme pěšinou západním úbočím kopce mezi borůvčím až k lesní cestě,odbočíme doprava a mírným spádem sestoupíme až ke křižovatce s cyklostezkou 2023.

Opustíme modrou TZ a lesní cesta nás dovede až k silnici II/212.Po silnici dojdeme k našemu výchozímu místu.

Okruh má necelých šest kilometrů a lze jej najít na Mapy.cz nebo na mapě KČT č.2 Slavkovský les a Mariánské Lázně.

Okruh není v přímém dosahu VHD,nejbližší(cca 4 km) zastávkou je Lázně Kynžvart aut. nádraží.

Občerstvení na trase pouze z vlastních zásob.Na trase je turistické odpočívadlo na vrcholu Lesného.V sezóně je při sestupu "modro" borůvek.

K záznamu a přenosu GPS dat byla použita aplikace SportsTracker.

Poslední aktualizace: 27.8.2016
Lesný - nejvyšší vrchol Slavkovského lesa na mapě
Autor: Diego

Příspěvky z okolí Lesný - nejvyšší vrchol Slavkovského lesa

Lesný, nejvyšší vrchol Slavkovského lesa
Lesný je hora v okrese Cheb, nejvyšší bod Slavkovského lesa. Leží poblíž…
Slavkovským lesem k ruinám raketové základny u zaniklé obce…
V obci Podlesí se nachází polozapomenutý minerální pramen zvaný Rádiovka…
Zřícenina hradu leží asi 1 km od lázní Kynžvart a vede sem žlutá…
 „Švédské šance“ u Kynžvartu   Kynžvartské šance se poprvé jako pomístní…
Zámeček Kladská stojí u Kladského rybníka uprostřed nádherné přírody…
Kladskou najdete v CHKO Slavkovský les nedaleko Mariánských Lázní. Nachází…
Nedaleko Mariánských Lázní se nachází rašeliniště Kladská. Jedná …
K nejzajímavějším židovským památkám Lázní Kynžvart patří tzv. Židovský…
Lázně Kynžvart leží v Západních Čechách, severozápadním směrem od…