Monastir - mauzoleum prezidenta Habiba Bourguiba

Trasy Pěší trasa Malá náročnost Video trasa

Nádvoří mauzolea prezidenta Habiba Bourguiba

Monastir (arabsky Mistril) je město ležící na centrálním pobřeží Tuniska, v oblasti Sahelu. Je to tradiční přístavní a rybářské město a dnes i turistické centrum. Monastir má přibližně 100 000 obyvatel.

Mauzoleum prezidenta Habiba Bourguiba je monumentální hrob  obsahující pozůstatky bývalého prezidenta Habiba Bourguiba, otce tuniské nezávislosti, který zemřel 6. dubna 2000. Mausoleum bylo postaveno ještě za prezidentova života, v roce 1963, v moderním arabsko-muslimském stylu. Uvnitř mauzolea je malé muzeum, ve kterém jsou umístěny některé z osobních věcí prezidenta Bourguiby.

Poslední aktualizace: 20.5.2024
Monastir - mauzoleum prezidenta Habiba Bourguiba na mapě

Příspěvky z okolí Monastir - mauzoleum prezidenta Habiba Bourguiba

Monastir - k bráně mauzolea Habiba Bourguiba
Monastir - příchod k bráně mauzolea Habiba Bourguiba Mo…
Pohled do impozantní pevnosti Ribat ve městě Monastir M…
Monastir má jako i jiná stará města v Tunisku, nádhernou medinu, což e něco jako naše historická část města.. Jsou zde úzké malebné …
Letiště Habib Bourguiba (MIR) spadá pod město …
I v tomto třetím největším městě Tuniska mě učarovalo staré město. Medina v Sousse je prý nejznámější a největší v této zemi. Byla j…
Město vzniklo v 9. stol. p.n.l. Nachází se zde zachovalé staré město s kl…
 Let z Prahy do Tunisu trvá zhruba 2,5 hodiny. My jsme…
Hotelový komplex klubového charakteru je oblíbený pro svou pestrou…
Rezidenční část města Sousse. V této malebné části najdete Krásné pláže, …
Kdo není ubytován přímo v Mahdii a má ubytování v Sousse, doporučuji cestu vlakem (tady mu říkají metro) a propojuje přes Monastir t…