od Bohinjského jezera ke Koče pri Triglavských jezerách

Bohinjské jezero leží na začátku Triglavského národního parku a tato trasa vede nad jezerem a dál do národního parku. Od Bohinjského jezera vede silnice k vodopádu - Slap Savica, kde se nachází Koča pri Savici (653 m.n.m.). Zde můžeme zaparkovat auto a vydat se po turistické značce směrem na Črno jezero (1294 m.n.m.) cca 2h strmého stoupání.

Od Črneho jezera pokračujeme 1,5h na Koču pri Triglavskih jezerih ( 1685 m.n.m.). Chata, která leží u Dvojna jezera, bývá otevřena od půlky června do začátku října. Mimo sezónu slouží k přespání zimska soba (bivak). Odtud můžeme pokračovat dál dolinou triglavských jezer k Zasavka koča nebo Koča na Doliču (2151 m.n.m.), která je jedním z vhodných výchozích bodů pro výstup na Triglav.

Druhou možností je vrátit se zpět na parkoviště (k Bohinjskému jezeru) stejnou trasou a nebo zvolit okruh přes celoročně otevřený Dom na Komni (1520 m.n.m.). Od Koči pri Triglavkih jezerih je to na Dom na Komni 2,5h. Odtud je pak sestup ještě 2h dolů k parkovišti ( =) celková túra cca 8h).

Poslední aktualizace: 14.2.2024
od Bohinjského jezera ke Koče pri Triglavských jezerách na mapě
Autor: willlow

Příspěvky z okolí od Bohinjského jezera ke Koče pri Triglavských jezerách

Vodopád Savica
Vodopád Savica, vysoký 78 m, patří mezi největší lákadla oblasti kolem jezera Bohinj a je nejznámějším slovinským vodopádem. K…
Vodopád Savica  (Slap Savica) - Slovinsko Národní park Triglav se  rozprostírá kousek od hranice s Itálií a pokrývá většinu slovinské části Julských…
Slap Savica  26.8.2013  Když konečně sejdeme lesem z Domu na Komni zbývá ještě povinná návštěva nejznámějšího slovinského vodopádu…
V Triglavském národním parku ve Slovinsku v kopcích nad jezerem Bohinj je Savický vodopád. Je dvojitý a jeho výška je 78m. Od jezera se k němu dosta…
Koča pri Triglavskih jezerih leží v nadmořské výšce 1685 m u Dvoj…
Začínáme na turistickém parkovišti Planina Blato (1147m), kam se lze…
Pokud vás napadne, že byste se mohli projít kolem nádherného…
BOHINJSKÉ JEZERO – VOGEL – JULSKÉ ALPY  Národní park Triglav se n…
Po dálnici A2 z Ljubljaně směrem do Julských Alp sjedete z dálnice u města Radovjlica a pojedete kolem jezera Bled do Triglavského…
Okolo Bohinjského jezera s výstupem k Slapu Savica. Po 4 denním odpočinku…