Petříkovice - Meziměstí po česko-polské hranici - diskuse

• Re:
    9.8.2013 11:19
    Dobrý den, děkuji za příspěvek. Samozřejmě mě velice těší, když někomu můj článek poslouží jako inspirace a je pak následně spokojený. Zvolili jste asi nejlepší variantu trasy a nedivím se, že se vám líbila. Přeji hodně dalších krásných kilometrů!
  • 8.8.2013 15:36
    V sobotu jsme se nechali inspirovat touto trasou a prošli jsme ji podle Vašich doporučení č. 2, 3 a 5. Z vlaku jsme tedy vystoupili v Chvalči, po silnici jsme vystoupali až na vrchol (nahoře v serpentinách je zkratka starou křížovou cestou) a odbočili vlevo po nejširší cestě. Klaplo to, po pár metrech byla hranice a zelená značka. Hraniční hřbet je nádherný. V bodě 11 jsme po modré značce sešli do Zdoňova, odtud vystoupali po žluté na Bukovou horu a přes Vernéřovice jsme šli do Meziměstí. Dalo to asi 25 km a byli jsme rádi, když jsme si sedli do vlaku. V tom horku to byla docela zabíračka. Ale stálo za to. Celou cestu jsou nádherné výhledy, tato trasa snad nemá hluchá místa, kde by nebylo na co koukat. Kdo máte rádi klasickou českou krajinu, neváhejte, tady si jí užijete vrchovatě. Moc děkuju za tip! Zdraví Renata B.