Pláže West Bay - Přístav pro Výletní lodě (Cruise), Honduras, Roatan

Trasy Autem Malá náročnost Video trasa

Naše trasa monitoruje trasu místním soukromým taxíkem ze zátoky West Bay (jedna z nejhezčích pláží na jihu ostrova Roatan). V Zátoce Gravel Bay parkují výletní lodě - Cruisy. Hned vedle přístavu můžete najít letiště.

Pokud na ostrov dorazíte pomocí výletní lodě, můžete podniknout jeden z mnoha výletů od lodní společnosti. My se vydali po ostrově sami, za pomocí soukromých taxíků. Nebojte se smlouvat. Celodení pronájem auta, včetně benzínu vás vyjde okolo 30 - 50 dolarů, včetně ridiče a průvodce.

Další aktivity: plavání s delfíny, farma leguánů, potápení, výlety lodí, let na laně, motokros na čtyřkolkách,

Hlavní město: Coxen Hole
Významná města ostrova: French Harbour, West End, Oak Ridge, Jonesville
Měna: honduraské lempiry (LPS) a americké dolary (USD)
Úřední jazyk: španělština, běžně se na ostrově hovoří i anglicky (ostrov patřil od 18. století cca do roku 1980 pod správu Velké Británie)

Poslední aktualizace: 19.5.2024
Pláže West Bay - Přístav pro Výletní lodě (Cruise), Honduras, Roatan na mapě

Příspěvky z okolí Pláže West Bay - Přístav pro Výletní lodě (Cruise), Honduras, Roatan

Procházka po West Bay beach - Roatán, Honduras
Ostrov Roatán leží mezi ostrovy Útila a Guanaja a je ne…
Z přístavu přes Flowers Bay až k pláž West Bay Beach, R…
Oficiální název zní Aeropuerto Internacional Juan Manuel Galv…
Letiště Roatan (RTB) spadá pod město Roatan, k…
K mé letošní dovolené na krásném zeleném ostrově Roatan s tropickou…
Na honduraském ostrově Roatan jsme si s kamarádkou užily i trochu…