Přelet balónem nad Jizerskými horami

Trasy Malá náročnost Balónem Video trasa

Let balónem začíná na louce o vesnice Příchovice v Jizerských horách. Letíme okolo Tanvaldu, nad Velkými Hamry a přistáváme u Radčic. Cestou vidíme nádhernou krajinu Jizerských hor, ale i vzdálené okolí Liberce s dominantou Ještěď nebo na straně druhé Krkonoše se Snežkou.

Společnost Balony Hembal spol. s r.o. je rodinná firma poskytující vyhlídkové lety balónem se specializací na region východních Čech. Znalost a dostupnost terénu, letité zkušenosti a osobní přístup vám zaručí jedinečný prožitek ze vzduchoplavby.  V nabídce nechybí možnost koupě jedné letenky, či letu balónem pouze pro vás, expediční přelety Orlických hor a Krkonoš, nebo třeba výcvik na pilota balónu.

www.hembalon.cz

Poslední aktualizace: 17.5.2024
Přelet balónem nad Jizerskými horami na mapě

Příspěvky z okolí Přelet balónem nad Jizerskými horami

Rozhledna Štěpánka
Jdeme na výlet na nejstarší rozhlednu v Jizerských horách, na Štěpánku, která leží na vrchu Hvězda 959 m. n. m. Jedeme autem do…
Kořenovské infocentrum provozuje obecně prospěšná společnost Jizerky pro…
Pobývat v Tanvaldu a vynechat výlet na rozhlednu Štěpánku snad ani nejde.…
Do Příchovic, přesně řečeno ještě kousek na kopec. Když už jsme s…
Dojedeme vlakem do na železniční stanice Kořenov, odtud se vydáme po modré…
Rozhledna Štěpánka.
V rámci pobytu v Jizerských horách, a to v Pasekách nad…
Rozhledna Štěpánka (Hvězda)
Štěpánka je kamenná novogotická rozhledna na vrchu Hvězda (959 m) v nejzápadnějších Krkonoších, na Příchovickém hřebeni. Nachází se …
Jedeme autem, protože jedeme z Plzně do Krkonoš. A cestou se zastavujeme kde se dá, resp. kde je co zajímavého. A že je toho hodně,…
Je vedro k padnutí, ale přesto se vydávám na procházku k Majáku J…
Tak píšu pár dojmů ze včerejšího výletu na koloběžce. Byla to neděle 25…
Kaple se nachází cca 200 m severně od Informačního centra v Kořeno…
A zase to babí léto :o) Co s ním? Co takhle do Jizerek? Slovo dalo slovo a jeden krásný den strávený v Jizerských horách se stal skutečností. Z vlaku jsme v…
Skiareál U Čápa se skládá z 5 sjezdovek a dětského svahu (většinou s technic…
Vážení přátelé turistiky i Turistiky, tentokrát Vás pozvu na výlet za járou Cimrmannem do Příchovic u Kořenova. Nabízím několik…
Tanvaldsko je místem, kde geniální dobrodruh dlouho pobýval a kde i tvořil. Co dnes víme o jeho pobytu? Při návštěvě muzea se setkát…
Když je v zimě dost sněhu a neprší do něj, jako letos v lednu 2015, jsou…
V červenci jsem se svou rodinou strávil překrásnou dovolenou na rozhraní …
Pátek 28. 9. 2018 Je pozdní odpoledne, opouštíme Český ráj a trochu váháme…
Vážení přátelé Turistiky i turistiky. rád bych Vás pozval na túru z…
Po dvouch letech jsme se opět rozhodli, že prožijeme příjemný víkend na…