Přes kopce z Mirošova do Vizovic

Trasu jsme začínali v Mirošově na autobusové zastávce, kam se dá jednoduše dostat ze Zlína. Odtud se vydáme do kopce po žluté turistické značce.

V lese se nenechte zmást, když si budete myslet, že jste žlutou ztratili a cesta je otřesná. Po pár metrech se cesta zase objeví.

Jakmile vyjdete z lesa, dejte se na louce doleva a před zrezivělou sanitkou opět doleva do lesa (tady byla při naší výpravě stezka špatně značena).

Jakmile dorazíte do Drnovic, přejděte ze žluté značky na zelenou. Jakmile vyjdete z Drnovic, zelená může chvíli chybět (značky jsou tady dál od sebe), ale je to jednoduché - pokračujte pořád rovně.

Po nějaké době dorazíte na Ploštinu - památník. Perfektní výhled. Můžete navštívit i muzeum.

Pak pokračujeme dál po zelené až na křižovatku Pod Svéradovem, kde se stočíme Doprava a pokračujeme po modré.

Drnovice
Drnovice  •  Foto: zacharmarz

Určitě stojí za to si udělat malou zacházku i na Kláštov, kde se nachází kratičká stezka kolem vrcholu kopce a poskytuje opět krásný výhled na krajinu. Pak pokračujeme dál po modré.

Po delší době dorazíte k vysoké rozhledně Doubrava. Opět výhled na všechny strany. Od ní pokračuje modrá kousek podél plotu a pak dolů kopcem.

I když se vám bude zdát, že se od Vizovic spíš vzdalujete, tak pokračujte dál, dokud nenarazíte na červenou turistickou značku se směrovkou na Vizovice. Ta vás dovede kolem zahrádkářské oblasti až do Vizovic.

Odtud se dá opět dostat do Zlína jednoduše vlakem či autobusem.

Poslední aktualizace: 27.5.2012
Přes kopce z Mirošova do Vizovic na mapě
Autor: zacharmarz

Příspěvky z okolí Přes kopce z Mirošova do Vizovic

Pamätník najslávnejšieho rodáka valašskej obce Smolina Josefa Valčíka
Smolina je malá obec severne od Valašských Klobouk pod Vizovickou…
Asi nejznámější památku malé obce Vlachova Lhota, ležící na jižním úpatí…
Valašské klobouky - veža farného kostola Povýšení svatého Kříže  Najstaršou časťou kostola je veža spomínajúca sa v 13. storočí. R…
Valašská obec Vlachová Lhota s približne 231 obyvateľmi leží v kopcovitom…
Kúpalisko Valašské Klobouky v Zlínskom kraji sa nachádza nad cent…
V městské památkové zóně ve Valašských Kloboukách, nedaleko kostela…
Gymnázium a Obchodná akadémia sa nachádza priamo v centre mesta Valašské…
Míkulášské trhy ve Valašských Kloboukách jsou již tradicí a každoročně sem…
Valašské Klobouky sú mestom oblopeným peknou prírodou Chránenej krajinnej…
V sobotu o pol ôsmej sme sa vydali autom do neďalekých Valašských Klobouku…
  Jen 5 km od Brumova-Bylnice (a skoro třicet od Zlína) se v údolí říky…
Tak sme opäť tu ! Mikulášský jarmek vo Valašských Kloboukách je len o niečo starší ako ja so sestrou. Prvýkrat sme tu boli snáď ako…
V meste Valašské Klobouky sa koná v dňoch 24. 6 až 28. 6 pre všetkých…
Valašské Klobouky - srdce jižního Valašska pořádalo letos již 24. ročník…
  Stojí ve spodní části Masarykova náměstí naproti klobucké radnici již od roku 1762. Mariánský sloup se skládá z masivního…
Městské muzeum ve Valašských Kloboukách na Masarykově náměstí se skládá ze…
Valašské Klobouky leží na Jižní Moravě, jižním směrem od města Vsetín a n…
Tento kratší výlet zahájíme ve Valašských Kloboukách, buď v centru města…
Úterý 14. 6. 2022 - dopoledne Po…
Valašské Klobouky - 19.valašský mikulášský jarmek V dňoch 2.,3.,4. a…