Trek Lake Moraine - Sentinel Pass - Paradise Valley - Annette Lake.

Trasy Pěší trasa Velká náročnost

Další krásný celodenní trek jsme absolvovali v NP Banff v Albertě. Brzy ráno jsme dojeli k nádhernému jezeru Moraine, kde jsme čekali na východ slunce. Odtud jsme se posléze vydali prudkým stoupáním do Larch Valley. Tady jsme obdivovali podzimní barvy modřínů a tanec bílých mraků, které se trhaly o štíty okolních hor. Po několika hodinách jsme vystoupali do Sentinel Passu. A tady se nám naskytly krásné výhledy do obou údolí. Jak do Larch Valley, tak do Paradise Valley. A právě do něho jsme začali sestupovat cestičkou plnou velkých kamenů a čerstvě napadaného sněhu. Po sestupu k Paradise Creek už to bylo v pohodě a my mohli obdivovat opravdové rajské údolí. Žluté jehličí modřínů, bílé vrcholky hor a modrá obloha s sněhobílými mraky, to je kombinace ze které přecházel zrak. Cestou kolem Paradise Creek jsme se ještě zastavili u vodopádu a pak jsme šli směrem k jezeru Annette. A následně podél potoka až k silnici, kde jsme měli zaparkovaná auta. Tak tohle byla opravdu kanadská příroda, jak jsem ji dosud znal pouze z přírodopisných filmů.

Poslední aktualizace: 29.11.2019
Trek Lake Moraine - Sentinel Pass - Paradise Valley - Annette Lake. na mapě
Autor: Zdenek7

Příspěvky z okolí Trek Lake Moraine - Sentinel Pass - Paradise Valley - Annette Lake.

Kanada - Icefields Parkway - nejkrásnější silnice v Rockies.
Tuto zhruba 230 kilometrů dlouhou trasu můžete projet…
Ledovcové jezero Moriane Lake leží v národním parku Banff v kanad…
Medvěd baribal /anglicky American black bear/ je nejrozšířenějším…
Toto krásné jezero je na cestě od Emerald Lake k Takkakaw Falls. …
Emerald Lake je krásné a snadno dostupné jezero v Národním parku …
Při cestě po Icefields Parkway si určitě udělejte…