Novoroční výstup na Ronov

Tipy na výlet Rodina s dětmi Vycházka - půldenní Za sportem

Tradiční novoroční výstup začínáme na hlavním nádraží Č.Lípa (odjezd do Kravař v 8,33 nebo 10.33 hod.).
Odtud se vydáme po zelené zimní krajinou na úpatí Ronova.
U rozcestníku přejdeme vpravo na červenou.
V místě přípoje od Blíževedel začne stezka prudce stoupat na vrchol, kde je naše úsilí korunováno vstupem do hradu.
Zde si popřejeme k nastávajícímu roku a na vyvýšenině se zahledíme do kraje.
Sestupujeme toutéž cestou, ale na úpatí se rozhodneme pro možný cíl (Kravaře k Doušům a poté na vlak / nebo Stvolíky nádraží). (Odjezdy 11.04 / 13.04 /15.04 nebo 17.04).

Tradiční novoroční výstup na Ronov/přírodní památka/ s KČT Česká Lípa

Z vlastních zásob.
Následovně v kravařích U DOUŠŮ

SmileZimní počasí,parta nadšenců pro sportovní akce...

Všechny dostupné informace jsou zde....Smile

Poslední aktualizace: 2.1.2011
Novoroční výstup na Ronov na mapě
Autor: evaneo

Příspěvky z okolí Novoroční výstup na Ronov

Ostritz
Kraj byl na konci stěhování národů, t. j. v 7. století, osídlen…
Klášter Mariethal – Ostritz (Německo).               V jedné z cest…
Ves Andělka je jednou z místních částí obce Višňová. První písemná zmínka…
Při silnici na Černousy ve středu obce je po levé straně ve směru…
Výše uvedené místo se nachází přibližně 700 metrů od autobusové z…
Pátek 27. 8. 2021 V noci bylo srovnatelně jako předcházející dny. Snad až do…
Görlitz- (Zhořelec)německo-polské město. Při jedné z cest jsem také navštívila město Görlitz-Zhořelec, které je nejvýchodnějším…
Kostel svatého Kříže nalezneme na severovýchodním okraji historické části města. Pochází z počátku 15. století a z největší pravděpodobností byla…
Žitava - Zittau Přemysl Otakar II povýšil Žitavu na královské město…
Frýdlant leží v Libereckém kraji, severním směrem od města Liberce. Frýdl…