Patejdlovka - stará paní vzpomíná

Tipy na výlet Rodina s dětmi Vycházka - půldenní Do přírody Na hory

Tenkrát... jezdíval přímý bus do Špindlu. Pak horský bus nahoru a protože mám štěstí, že jede i dcera vedoucího, rolba nás od zastávky odveze až na chatu. Boudu, jak se tu říká. Obrovské hromady sněhu, jak připadá děvčici z kopečků malých.

Na vyjímečné protekční pozvání dobrých lidí, za sněhem a krásou hor. Patejdlovka - Medvědí boudy - Martinova bouda, Labská bouda... pod ní tam někde vodopád, rokle, skály... obrovský barák, zavřený, ale aspoň závětří na svou svačinu.

Tenkrát byla Patejdlovka před přestavbou, ubytování sportovní, přívětivé, jídlo výborně domácí, prostě skvělý vedoucí. Možná se seshora dívá, jak se podařila přestavba a jak jsou tam lidi spokojení teď. Snad se kouká spokojeně:)

Za pěkného počasí jsem si vyšla na Labskou boudu, krásné výhledy všude okolo. Zpátky opatrně, s kopce umí jezdit rychle každý vůl, říkával táta. Za bílé tmy chodím na běžkách od chaty k cestě a zpátky, jinde se trefit nedá, jen musím dávat bacha na rolbu, kdyby jela. Místní ze mne mají kino, ale sedět u bedny můžu doma, tady jsem ráda, že jsem venku. Už tenkrát jsem nemohla ráno dospat, prohazuju chodník okolo. Krásná rána na horách. Nelíbilo se mi, že musím zase zpátky domů do práce, ale o to víc si takových zřídkavých výletů cením,-)

Doprava busem i nocleh a strava byly velmi lidové. Dívám se na mapu, na tu spoustu vodopádů, ano, bylo by hezké se tam někde nad Špindlem zase na pár dní ubytovat a trošku pochodit, když to půjde...

Poslední aktualizace: 16.1.2017
Patejdlovka - stará paní vzpomíná na mapě

Příspěvky z okolí Patejdlovka - stará paní vzpomíná

Liščí hora z Petrášky - zimní túra.
Z chaty Petráška se dá dělat mnoho krásných túr v zimě …
Lanovkou ze Špindlerova Mlýna  na Medvědín,pěšky po červené turistické na…
Stoh
Nachází se ve Svatém Petru a budí respekt již od spodní stanice.Sjezdovka…
Krkonošská pivní stezka vás provede po jedinečn…
Turistický rozcestník, který se nachází u Boudy na Pláni, ukazuje turistům cestu ve dvou směrech. Po značce zelené ve směru Pec pod…
Vydejte se s dětmi do Krkonoš! Přinášíme vám několik tipů jak se zabavit, co vyzkoušet a čím si zpestřit výlet nebo volnou chvilku. Pohádkové…
Krkonošská kuchyně bývala prostá a jednoduchá. O tom, co se objeví na talí…
Pondělí 6. 9. 2021 Zima je v noci čím dál větší,…
Skvělé chvíle si u nás užijete s partnerem, dětmi, partou kamarád…
Nenechte si pokazit náladu tím, že je počasí spíše aprílové, než …
Pusťte si Krkonoše do ucha! Poznejte jejich přírodní, historické …
Poznejte s námi krásná méně známá místa Krkonoš. Zatoulejte se ta…
Jedna z mohutných hor (1195m), uzavírajících rozšířené labské údolí u…
Den 1. V pátek  4.května jsme se vydali na čtyřdenní túru do Krkonoš. V…
Jdeme za jednou z krkonošských klasik, kterou je okružní výšlap ze Špindlu přes Výrovku, Luční boudu a podél Kozích hřbetů zpět do…
Možná, že to znáte. Chodíte po horách, žaludek se hlásí o svůj…
Turistický rozcestník, který se nachází v blízkosti pramene, ukazuje turistům cestu ve více směrech. Po značce zelené ve směru Pec…
Cestu začneme u dolní stanice lanové dráhy na Pláně, čtyřsedadlová lanovka…
Lanová dráha Špindlerův Mlýn (Svatý Petr) - Pláně byla zprovozněna v květnu 1947. Tehdy se jednalo o lanovku jednosedačkovou s…
Svatý Petr, dříve samostatná osada,  dnes součást Špindlerova Mlýna, která…