Pelhřimov - Muzeum rekordů a kuriozit - diskuse

• Děti se v muzeu rekordů krásně vyblbnou
    19.8.2014 8:29
    Jak každý rodič ví, výlety s dětmi do 6 let jsou hodně specifické - sandálky, sušenky, čůrání, bumbání a spánek se mísí v kombinaci, která mnohdy zmůže i zdatného tatínka či statečnou maminku. Do toho samozřejmě bolavý nožičky a po schodech nahoru dolů na rozhlednu, do sklepa se strašidlama a hrozně dlouhá prohlídka hradu. Muzeum rekordů a kuriozit oproti tomu disponuje rozlehlou zahradou, která je oplocená, mimo dosah automobilů a vybavená stoly a lavicemi. Kromě obřího kuchyňského nádobí a soch vyřezávaných motorovou pilou na ní najdete i živý exponát - strom, na který Ján a Jaroslav Malíkovi ze Slovenska dokázali naroubovat štěpy plodící pět druhů ovoce. Vaše děti se na trávníku můžou do sytosti proběhnout, vydovádět a spořádat svačinu, v těsné blízkosti zahrady se též nachází dětské hřiště. Nabízíme vám i možnost zaparkování kočárku v expozici Zlaté české ručičky, kam vjedete přímo z chodníku. Pak si v klidu můžete prohlédnout obě naše muzea a následně kočárek vyzvednout. Cestujete-li s pejskem, rádi mu na zahradě načepujeme vodu, aby si ve stínu mohl odpočinout. Pokud přijedete automobilem, v okruhu ca 500 m od muzea naleznete více možností parkování.
  • 7.11.2012 20:46
    něco neuvěřitelného,co se dá vymyslet