Rabštejn - skalní fenomén Severní Moravy - diskuse

• 11.5.2013 22:52
    BIDLÍM V BEDŘICHOVĚ V HÁJOVNĚ
  • 5.4.2013 22:42

Vůbec jsem netušila, že existuje i jiný Rabštejn než ten "náš" nad Střelou... Nápor Švédů...:-))) Díky, Franto, za rozšíření obzorů.

• 9.12.2012 20:58
    špica výlet, byl sem tam loni i letos a za rok určo znova
  • 2.12.2012 22:38

No vida. Jezdili jsme za mlada pod zříceninu Rabštejna na Oslavce. Byl jsem i v FRabštejně nad Střelou. Ale kupodivu na tomto Rabštejně ne. Budu si to muset poznačit do tlusté knihy dluhů. Jako vždy, Franta je borec a při čtení jeho příspěvků dostávám čím dál víc komplexy.

• 2.12.2012 21:53

My jsme byli v létě, na žebřík jsme se neodvážili ( přiznám se bez mučení ). Jinak lanoví šílenci to tady mají opravdu rádi. Co se týče jídla, taky jsme v penzionu nejedli. Slušně jsme komzumovali v Libině na začátku obce od Uničova. Celkově to zde hodnotím jsko pěkné místo, v létě je zde poměrně hodně lidí.

• Rábl
    2.12.2012 17:41

Je poznat, že to má Franta na Ráblu rád. Však to patří k moravským "top" místům. Jen zapomněl napsat, že v zimě je výstup na vyhlídku ještě krkolomější. Za jedné mizernější zimy jsme s běžkama vylezli až na hrad a ta běžkařská bota na žebřík moc není, nicméně přežili jsme to.