Stezka v oblacích - jedinečná atrakce, zlatý důl i jizva na tváři našich hor (Dolní Morava) - diskuse

Jan Měcura
    26.10.2021 15:22
    Doufám, že toho kdo tu stavbu povolil jednou zavřou.
    Daniel Mach
    Co Stezka v oblacích na Dolní Moravě?
    26.8.2021 7:30
    Rozhledna na Králickém Sněžníku je jen drobný šrám ve srovnání s monstrem nazvaným Stezka v oblacích na Dolní Moravě. Z Malého Sněžníku nebo z Klepáče je ten zásah do přírody vidět úplně "skvěle". Co chceme vyčítat Polákům?
    R. G.
    Další monstrum přímo na Sněžníku
    6.6.2021 12:41
    Podepište prosím petici proti dostavbě další monstrózní rozhledny, navíc placené z dotací českého ministerstva. Zavázali se neškodit, ale ničí už teď. https://www.petycjeonline.com/snieznik_bez_wiezy
    L. Rederer
    Hrůza
    2.4.2018 23:15
    Toto překrásné panorama českomoravského pomezí znám od dětství a prošel je jako turista ze všech stran a vždy se tam rád vracím. Ovšem to co sem zavlekli lidé v roce 2015 je především ukázka hrubé necitlivosti k výtvorům přírody. Pohled na nevzhledné monstrum překonal všechny mé obavy. Zajímalo by mne kam se ztratili jindy tak hluční ochránci přírody když se o stavbě rozhodovalo. Snad z tohoto cirkusu místní alespoň něco mají, ale moc tomu nevěřím.
  • Re: Redakce Turistika.cz
    25.10.2016 7:50
    Myslím, že by bylo chybou podléhat tlaku z míst Rezortu Dolní Morava. Na jedné straně je faktem, že stavba Stezky v oblacích je z technického hlediska úžasná, ale my, co na Králický Sněžník chodíme od mala máme přeci jen ke stavbě výhrady. Prostě tak na tom kopci sedí jako pěst na oko. Kdysi jsem zaslechl, že se měla stavět spíše malá rozhledna na samotném vrcholu Slamníku. Nebylo by to ale takové monstrum a vstupné by asi bylo daleko nižší. Myslím, že Turistika.cz by neměla za každou cenu jen atrakce všemožně oslavovat, i když by možná z toho kynula nějaká naděje na korunky z reklamy. Ostatně jak nás učí zkušenost, po dobré reklamě je vždy nejlepší ta špatná.
    25.10.2016 7:43
    Že by provozovatelům Stezky v oblacích chyběl i vztah k termínu "svoboda slova"? Na stezce v oblacích jsem byl - předem mnohými varován - letos v květnu (sobota 21.5.2016). Článek jsem napsal o něco později, protože jsem jednak neměl dříve čas a jednak si ten zážitek sám dost obtížně zpracovával v hlavě. Trvám na tom, že vše co je v článku uvedeno, je - alespoň z mého úhlu pohledu - nezpochybnitelná pravda. A neznám ve svém okolí nikoho, kdo by můj názor nesdílel. Provozovatelé SVO mohou být rádi, že bohatnou a že dostali jakousi cenu za atrakci roku, ale min. my, co jsme pod vrcholky Jeseníků a Kralicko-sněžnického masivu vyrostli, to prostě vidíme jinak. S případným stažením svého článku proto předem - a důrazně - nesouhlasím. Marek
    Pavel
    Re:
    25.10.2016 7:21
    Technický zázrak hodící se na Svatý Kopeček u Olomouce, ale ten kdo povolil stavbu pod Králíčákem by měl dostat doživotí(trest smrti je zrušen).
  • 24.10.2016 20:51
    Byl jsem tam s dětmi a jednou se to dá vidět, ten, kdo byl jako já na Lipně, je boužel zklamán. Jak cenou, tak i lákadly pro děti. Také chybí statvy na focení. Opravdu to jednou za život stačí. Vše, co je v článku je bohužel pravda
  • Redakce Turistika.cz
    24.10.2016 13:55
    Dobrý den, prosíme autora článku o vyjádření ke svému článku, proč a kdy ho napsal. Zástupci provozovatele (obchodní ředitel a marketingová manažerka) areálu Dolní Morava nás několikrát obvinili, že jsme tento článek napsali v redakci schválně, protože si u nás nechtěli objednat inzerci. Nenapsali zatím přímo, abychom tento článek z webu odstranili, ale předpokládám, že tak brzo učiní. Díky, Jiří
  • Re: Re: Re:
    25.7.2016 13:35
    Chápu, ale mám pocit, že tady nezbude na ten chléb. A ve starém Římě byly hry zdarma, to byly časy.
  • Re: Re:
    25.7.2016 12:52
    Co si budeme povídat, pánové. Franta tam nebyl, Ty určitě ano, ale ono to je opravdu strašné, už když se člověk k Dolní Moravě z dálky blíží. Lid ale potřebuje chléb a hry, a tato atrakce jistě mnohé uživí. Víckrát bych se tam nevydal, ale stejně jsem rád, že jsem Stezku - minimálně ze studijních důvodů - navštívil ...
  • Re:
    25.7.2016 11:15
    Tak Frantu tam nikdy neuvidí. Nemusí se zlobit, místo něj se nahoru vydá tisíce jiných zájemců, kteří si jistě rádi vystojí frontu od Slaměnky (chata) až ke vstupu na Stezku. To je nějakých 300–400 m, jak se proslýchalo v posledních týdnech. Na Dolní Moravu prý nedávno přijel pardubický krajský hejtman. Všechna parkoviště obsazená, auta stála i pod bobovou dráhou, tak ani nevím, kam ho umístili. Sbohem klidná zapomenutá vesnice na konci světa...
  • 24.7.2016 13:45
    Marku - článek i obrázky ti musím moc pochválit, ale můj vztah k této dominantě, hyzdící celé pohoří je natolik negativní, že mne tam nikdo nikdy neuvidí!

Zpět na příspěvek Stezka v oblacích - jedinečná atrakce, zlatý důl i jizva na tváři našich hor (Dolní Morava)