Stvořidla - diskuse

• Vřele doporučuji
    15.4.2019 21:34
    Překrásná a romantická Sázava.
  • 23.11.2014 12:08
    Moc pěkné /text i fotky/, to je můj kraj, tady to mám rád.... http://www.turistika.cz/mista/stvoridla-prirodni-rezervace-na-sazave Zdeněk.
  • Marek
    25.9.2014 15:27
    Zapopmněl dodat, jak kolem té hospody u Stvořidel pobíhal ve slipech, bo zrovna netekla voda ve sprše.
  • 3.9.2014 9:53
    Krásně se to četlo, i fotky byly super. Protože jsem letos v těchto místech na konci července sám byl (ale až ve večerních hodinách), tak jsem si Stvořidla rád oživil pohledem někoho jiného. Moc pěkný článek ...
  • 5.7.2014 23:36
    Právě jsem si na on line stránkách deníku metro prohlížela fotografie a došla k fotce ze 4.7.2014 na které je Pamětní deska z Prokopského údolí v Praze věnovaná Jaroslavu Foglarovi a v ten moment mě napadlo, že ještě na chvilku nakouknu na turistiku co je nového a hle, jsou tady už "Stvořidla" a helemese taky dalo by se říct věnované Foglarovi... :-D To je náhodička... Moc pěkně napsané, čte se to samo...
  • 5.7.2014 22:34
    No, někdy něco někde zapomenout, nemusí být vždy špatné, takhle člověk něco nového navštíví. Ale ty nervy, když něco člověk někde zapomene, sám sem také zažil, zrovna také z foťákem, naštěstí jsem na to přišel poměrně v čas, takže sem se ze svým foťákem opět shledal.
  • 5.7.2014 22:15
    Moc krásné počtení a na obrázky pokoukání. Závidím - na Sázavě jsem ještě nebyl, vím že je tam strašně moc hezky, ale bohužel...