Zábřeh-muzeum-Dům pod podloubím hostí výstavu Fenomén Igráček.

Tipy na výlet Rodina s dětmi Vycházka - půldenní Za kulturou

My, jelikož jsme domorodci, tak pěšky. Jinak Zábřeh je poměrně velké město, pohodlně dojedete v podstatě všemi doprávními prostředky. I z vlakového nádraří jezdí co chvíli autobusová linka, doporučuji využít, jelikož je město v tuto dobu /duben 2015/celé rozkopané,spravují kanalizaci, tak na pohodovou procházku městem to tedy nenísad

Foto: pepis

Za kulturou. I já a to jsem ročník 78 jsem zavzpomínala na svou sbírku Igráčků. Expozice je dělaná formou - v přízemí(ale pár schodků musíte vyjít) jsou v jedné větší místnosti ve vitrínkách Igráčci - vlevo - starší typ, vpravo - nenovější.Na stěnách pak visí zasklené plakáty, kde je pěkně popsáno, kde se Igráčci vyrábí, že v roce 2010 od firmy IGRA odkoupil jeden chlapík (na jméno nevzpomenu - Kotík nebo Kotlíkwink) Igráčky, jinak by zanikly asi úplně. Vyrábějí se z plastu jak víme, ale někteří byli vyráběni i ze dřeva, ti na zakázku....A mnoho zajímavého se dozvíte. Já jsem moc číst nemohla, neboť jsem zde byla se svým 1,5 ročním synem a s kamarádkou a jejím malým synkem.Takže jsme měly oči na stopkách, aby kluci nějakou tu vitrínu nerozbilwink ale dalo se....příjemně mne to překvapilo...

Právě v okolí je spousty restaurací, které ve všední dny mají menu do 65 do 80 Kč.

Moc příjemná průvodkyně i pan Jedonek-správce muzea.Zde jsou i malé děti vítány, pokud je expozice připravena i pro ně!!!wink

Můžete zde u pokladny zakoupit krabičku s Igráčky.Mají jich tu spoooousty... Mají tu zde poměrně chladno,takže když byl venku pařák,zde jsme se chvíli zchladili. Děti si zde mohly i hrát s legem, igráčky, dřevěnými velkými stavebními díly....

Otevírací doba - Muzeum Zábřeh

celoročně

úterý-neděle: 9:00 - 12:00, 12:30 - 17:00

Bezbariérový přístup do výstavních prostor muzea

Ceník - Muzeum Zábřeh

Výstavy

• dospělí – 20 Kč
  • žáci a studenti – 10 Kč
  • senioři a ZTP (včetně doprovodu) – 10 Kč
  • skupinová sleva – 10 Kč/osoba (skupiny žáků a studentů-min. 5 osob včetně pedagog. dozoru)

Expozice:

• dospělí – 20 Kč
  • žáci a studenti – 10 Kč
  • senioři a ZTP (včetně doprovodu) – 10 Kč

Výstavy v tzv. Minigalerii – jednotné vstupné – 10 Kč Děti do 6 let ve skupinách (nad 5 osob - školky, tábory, atd.) – 10 Kč (ve všech případech) Vstupné na přednášky - jednotné vstupné - 20 Kč Vstupné na výstavy s dílnami - jednotné vstupné - 30Kč Rodinné pasy sleva 20% z celkové částky. Senior pas - sleva 20% (od 1. 10. 2012)

Pracovníci Olomouckého kraje, děti do 6 let (jednotlivě), majitelé průkazů Olomouc region Card, ICOM, AMG, ZMS, RG ČR, RGS, průkaz člena ČV a SK ICOM mají vstup zdarma.

Fotografování a natáčení v objektech je ZAKÁZÁNO.

Bezplatné vstupy:

• 18. 04. (Mezinárodní den památek)
  • 08. 05., 18. 05. (Mezinárodní den muzeí)
  • 05. 07., 06. 07., 28. 09., 28. 10., 17.11. a nejméně jeden den během oslav Dnů evropského kulturního dědictví.

Poslední aktualizace: 22.4.2015
Zábřeh-muzeum-Dům pod podloubím hostí výstavu Fenomén Igráček. na mapě
Autor: pepis

Příspěvky z okolí Zábřeh-muzeum-Dům pod podloubím hostí výstavu Fenomén Igráček.

Modlitebna ČCE v Zábřehu
Web sboru: http://zabreh.evangnet.cz/   Historie evangelické církve na…
Pokud navštívíte město Zábřeh na Moravě, ať už vlakem, či autem s dětmi, …
Píše se rok 2016, je jaro. U rybníka Oborník, který je jediným dochovaným…
Äž do Hromnic, tedy do 2. února, budou moci obyvatelé i návštěvníci…
Zábřeh leží na Severní Moravě, severozápadním směrem od města Olo…
 Zdravím opět ze svého bydliště - Zábřeha na Moravě a z už dnes v…
Jednou z drobných historických památek, které najdete na zábřežsk…
Město Zábřeh leží v údolí řeky Moravské Sázavy na rozhraní Hané, pod kopci…
Jak známo, severomoravský Zábřeh je rodiště jedné z našich vpravdě titánských postav. Jan „Eskymo“ Welzl proslul ja…
. Dnes již jen chátrající budova s rest. U Huberta nižší cenové skupiny,…
Nádherná, nenáročná, pohodová procházka kousek městem a vesnicí N…
Pro mnoho lidí zůstává město Zábřeh pouze jedinou důležitou rychl…
Zábřežská veřejnost, zvyklá zabývat se převážně kauzou vytápění b…
Budova "staré radnice" v současné době slouží (2016 a dříve) jako Galerie Tunklův dvorec, pořádají se zde výstavy a koncerty.  Je t…
Kostel Sv.Barbory se nachází u II.ZŠ u parčíku, kde dříve byla pěstována různá zvířata 90.léta (malinká obora s jelenem, srnkami,páv…
Zábřeh  měl opevnění v podobě hradeb. Ty byly zbourány však v roc…
Morový sloup z maletínského pískovce je výzdobou zábřežského náměstí od r. 1713. Sloup je zasvěcen Panně Marii, jejíž socha stojí na válcovém sloupu. Podoba modlíc…
Přijíždíme-li večerním rychlíkem od Prahy, je lesknoucí hladina r…
Vstávali jsme zase v sedm, protože jsme chtěli z výletu vytěžit maximum a…
Cílem tohoto výletu jsou různá zařízení šumperského Vlastivědného muzea, která se nacházejí, jako ony pověstné rozsypané korále, po území celého…
Krásný dům červěně omítnutý,který se liší od ostatních již z dálky.…
Od roku 2011 byl po rozsáhlé rekonstrukci znovu otevřen zábřežský plavecký…
Zábřeh (na Moravě) není od nás zas tak vzdálený, takže je přístupný všemi možn…
Barokní kostel Sv.Bartoloměje vznikl zřejmě ve 13 století, a to barokní…
Zábřežské muzeum je jedním ze zařízení Vlastivědného Muzea v Šump…
Skoro v centru mezi ulicí 28 října (kousek od gymnázia a centra města) a u…
Nápad kreslit a popisovat zdi různými kresbami, nápisy a sděleními je…
Městský hřbitov v Zábřeze se nachází směrem na obci Nemile. Je to klidné…
Zábřežský evangelický kostel vás zaujme na první pohled. Podobný totiž v okolí nenajdete. Vznikl až na začátku 20. století, a je…