Ze Štrbského plesa přes Popradské pleso do Horního Smokovce

Tipy na výlet Rodina s dětmi Celodenní výlet Za sportem Do přírody Na hory

Při tomto výletu navštívíme Vysoké Tatry a projdeme se krásnou místní přírodou - tento výlet je vhodný i pro rodiny s dětmi (6let a výše by mělo zvládnout bez problémů - osobně jsem jich tam viděl mnoho i menších dětí) - jedná se o procházku lesem do mírného kopce, někdy po kamenech - často ovšem i jen po rovině...

Autem - je to do Štrby asi 545km, do Popradu asi 560km - je možné dojet přímo na Štrbské pleso z Prahy asi 555km.

Vlakem - z Prahy do Štrby nebo Popradu jezdí několik vlaků denně, druhou variantou je cestovat do Žiliny kde potom přestoupit - vlaky z Prahy do Žiliny jezdí přes den snad každou hodinu. Ze Štrby potom vede na Štrbské pleso Ozubnicová železnice, z Popradu se sem také dostaneme po kolejích - přičemž ze Štrby je cesta časově rozhodně kratší a i při cestě z České Republiky jsme ve Štrbě dříve než v Popradu. Vlaky jezdí přibližně každou hodinu - více informací o jízdách vlaků a jízdních dobách neleznete na: www.cd.cz

od žst. Štrbské Pleso je to ke Štrbskému Plesu asi 10minut pomalé chůze - cesta je dobře značená. Ze Štrbského plesa se vydáme po červené turistické značce - poté by to mělo na Popradské pleso být něco kolem 4,5 Km a cesta by nám neměla zabrat více než 1hodinu a 20minut. Během cesty se nám naskytne mnoho krásných výhledů na Vysoké Tatry. Na Popradském plese se můžeme občerstvit, nebo ubytovat v horské chatě. Je možné zde nakoupit suvenýry, jízdenky na vlak do Popradu nebo Štrby. Z chaty se vydáme do žst. Popradské plesu která je vzdálena asi 45minut chůze. Nejdříve po asfaltové cestě nahoru a potom po několika desítkách metrech zase dolů. Tato cesta je vhodná i pro cyklisty nebo zdatnější bruslaře (je to z kopce/ do kopce). Z Popradského plesa jsme se vydali po železnici do Starého Smokovce kde je možné si odpočinout a občerstvit se.

Občerstvení - už na Štrbském plese najdeme restauraci přímo v žst. V okolí je také několik stánků s rychlím občerstvením. Na Popradském plese je horská chata kde je možné si odpočinout a občerstvit se. Na zastávce Popradské pleso je stánek kde je také možné se občerstvit. Ve Starém či Novém Smokovci si můžete vybrat hned z několika restaurací.

Ubytování - ceny se pohybují podle toho jaký typ ubytování si zvolíme - ceny začínají na 10euro - počítal bych spíše z 15euro za osobu na noc...

Výhledy na Tatry, dobré značení turistických tras, jízda vlakem z Popradu na Štrbské pleso/ ze Štrby na Štrbské pleso...

Jízdenky na vlak - 1pásmo pro: dospělého ...................... 0,32 euro

dítě.................................0,16euro

Všechny jízdenky je nutné označovat v označovači - na to budete upozorněni i hlášením ve vlaku!!!

Poslední aktualizace: 28.8.2010
Ze Štrbského plesa přes Popradské pleso do Horního Smokovce na mapě
Autor: Lukas.1984

Příspěvky z okolí Ze Štrbského plesa přes Popradské pleso do Horního Smokovce

Výlet k vodopádu Skok.
Původně to měl být celodenní výlet až Čapiemu plesu a zpět okolo Vyšného…
Ideme na veľmi navštevovanú trasu,ktorá začína na Štrbskom Plese a…
23.8.2010 Štrbské pleso-Solisko  Z Podbanského autem na Štrbské pleso…
Chata pod Soliskom sa nachádza na svahu Predného Soliska vo výške 1840 m…
V Starej Lesnej som bol pracovne odutorka 18. augusta. Pracovné p…
Prvé naše kroky na dvojdňovom výlete do Vysokých Tatier smerovali…
  Bratislava - Kriváň - Bratislava   Zaujímavé túry sa dajú na Slovens…
výzkum působení moravské slivovice na lidský organismus ve vysokohorském…
Osmá Expedice dostala název Halič 2006 podle jedné z dominant polských Bi…
Světle modrá plesa Vysokých Tater vypadají při pohledu z vrcholků…
Rysy patria k najnavštevovanejším štítom vo Vysokých Tatrách a zároveň je…
V tomto hotelu jsem měla možnost strávit moc hezký týden a vřele…
Na tento odpolední výlet vycházíme z parkoviště od Štrbského plesa. Cesta…
  Jelikož jsme byli ubytováni u Liptovské Mary, pojali jsme návštěvu…
Jedna ze sedmi naučných stezek Tatranského národního parku vede ze Štrbského Plesa K Popradskému plesu. Je dlouhá 3 925 m a projdete ji za 1,5 hodiny…
Rysy 2499 m n.m.
19. července 2006 Na tento den jsme si naplánovali celodenní výlet, a to…
Pásmo Vysokých Tater je ukryté černošedou mrakovou peřinou a mírný déšť…
Sobota, 24.květen, den jako vymalovaný! Vstáváme v šest hodin, abychom vyrazili co nejdříve na naši celodenní výpravu za poznáním krás Vysokých…
Datum v kalendáři…
Štrbské pleso se nachází v nadmořské výšce 1346 m a je to nejznámější a…