zimní lyžařská odpočinková dovolená

Tipy na výlet Rodina s dětmi Na hory

SmileOdjíždíme auty do Krkonoš na horskou chatu Vatra, která se nachází ve Špindlerově Mlýně v lokalitě Sedmidolí v nadmořské výšce 1235 n.m.

Chata je v KRNAPU.

Jedeme s dětmi lyžovat a relaxovat. Auta nás dovezla na parkoviště ,které je 2km vzdálené od chaty. V zimě nelze dojet na místo . Byli jsme překvapeni co zde je ještě sněhu. Auta cestou byla menší než mantinely u silnice.Bylo to jak v pohádce . Na parkovište pro nás přijela rolba. Velký zážitek pro děti i pro dospělé, rolbou jsme jeli skoro všichni poprvé.Pro hosty jezdí i skútry. V létě dojedete autem až k chatě.

Ubytování bylo v chatě Vatra. Byli jsme tři rodiny, každý měl svůj pokoj se soc. zařízením. Stravování polopenze. Bohatá snídaně formou švédských stolů, večeře výběr ze tří chodů, čaj k dispozici po celý den zdarma.

Obědy jsme moc neplánovali, když byla únava z lyžování , tak jsme dojeli na polévku a pivečko. V blízkosti je ještě chata Moravská bouda a Novopacká. Tyto tři boudy patří jednomu majiteli. Vaří se na Vatře a Moravské b. Jídlo opravdu domácí. Zelňačka, kyselo, ovocné knedlíky, knedlo,zelo vepřo, řízek atd.

Smile

SmileNejvíce se nám líbilo, že zde bylo dostatek přírodního sněhu. Chata se nachází,tak že na lyžích sjedete k vleku jeden 300m dlouhý a druhý vlek Davidovky,kerý je dlouhý 1200m.První den jsme všichni odjeli na Davidovky, krásná lyžovačka. Náš vnuk několikrát spadnul z vleku poma, vůbec mu to nevadilo, jezdil dál. Jednou upadl a bouchnul se o tyč do brady a už zde nechtěl být. Další dny jsem jezdila s vnukem a Aničkou u chaty na kratším vleku.Ostatní jezdili na Davidovky. Třetí rodina měla s sebou vnučku ,keré je teprve 19 měs. Jezdila s babičkou nebo s dědou na bobu a také vyzkoušela lyžičky.

Chatu hlídá Krakonoš.

Perfektně připraven vlek.Každý den jej upravila rolba.

Jsou zde pro běžkaře upravené běžecké trasy.Na vleku u chaty můžete nechat děti samotné, vidíte je z okna chaty.

Ceny si myslíme ,že byly lidové. Vlek u chyty 120,-Kč na den. Davidovky na celý den 300,.Kč dospělí, děti 200,.-Kč.

Pro hosty bezdrátové připojení k internetu.

informace najdete na internetu.

Poslední aktualizace: 8.3.2013
zimní lyžařská odpočinková dovolená na mapě
Autor: bajerka

Příspěvky z okolí zimní lyžařská odpočinková dovolená

Stříbrný hřbet
Tohle táhlé návrší je součástí vnějšího hřbetu Krkonoš a vrchol najdete v…
Ze Špindlerova Mlýna se vydáme autobusem na Špindlerovu Boudu. Dále už…
Polední kámen, polsky Slonecznik, se nalézá na severní straně Stříbrného…
Objevte cesty s přívlastkem, dálkové trasy i kratší stezky, které…
Polský turistický rozcestník u známého kamenného útvaru Slonecznik …
Slonecznik - seskupení žulových balvanů ne severní straně Stříbrného…
Důl Bílého Labe - divoké horské údolí ledovcového původu. Délka údolí je 6,5 km a je ohraničeno Bílou loukou a rozcestím U Dívčí…
Malý Šišák je skalnatý vrchol na hranicích s Polskem (1440 m) nad Sedmido…
K vyhlídkovému místu Krakonoš na začátku Kozích hřbetů natrefíme při cestě…
Bouda u Bílého Labe se nachází, cca v polovině Dolu Bílého Labe, cca 4 km…
Údolí Bílého Labe
Údolí Bílého Labe - horské údolí erozně ledovcového původu, které se nachází mezi Kozími hřbety a pohraničním hřbetem, údolím probíhá rozhraní mezi žulovými a ru…
Rennerova bouda byla postavena, na severním úpatí Luční hory, bratry Rennery v roce 1797. Po požáru, který stavení, dne 2.10.1938,…
Kozí hřbety - výrazný strmý hřeben, který vystupuje z Luční hory směrem ke…
Když si položíme otázku jaké naše pohoří je vytvarováno činností ledovce,…
Luční bouda - posvátné místo, nejen, českých turistů. Luční bouda se…
Třetí den přechodu Krkonoš jsem začal ještě před svítáním…
Asi 9km dlouhý úsek turistické(červené) trasy vedoucí pod hlavním hřebenem…
Přeshraniční naučnou stezku Dědictví doby ledové společně zřídily Správy…
Ráno vyjedeme lanovkou z Pece pod Sněžkou na Sněžku, tam se porozhlédněte…
Špindlerova bouda (Špindlerovka)
Horský hotel dostupný též kyvadlovou autobusovou dopravou ze Špindlerova …