Nejkrásnějších 15 historických měst Německa

Původně jsem chtěl před dalším jaro-letním pěším trekem pro své kamarády připravit v době hnusného předjarního počasí, nenáročnější cestu bez bláta po nejkrásnějších německých historických městech. Začal jsem vybírat ze své soukromé databáze výběr lahůdek a řadit je do trasy. Nakonec mně to vzalo přes půl dne a zjistil jsem, že by to nebyla moc krátká trasa. Některá, z 15 německých (cestou + 3 česká), jsou však docela vzdálená. Odhadem by to vyšlo na dobré 3 tisíce km. Když jsem si před závěrem uvědomil, že celkem 18 krát střídmý půlden + cesta je delší dovolená, zalitoval jsem ztraceného času. Nejde o mně. Ve všech, snad mimo dvou, jsem byl. Chtěl jsem to pro kamarády, kteří ta města neznají. Navíc bych asi skřípal zuby, že v okolí těch vybraných extraligových, je další asi čtyřicítka, či padesátka prvoligových, rovněž zajímavých bodů, a já je budu míjet.

Když jsem sundal mokrý hadr z čela, napadlo mě, že ten zmárněný čas hodím do světa. Třeba to někomu pomůže k inspiraci. Níže je seznam měst seřazených tak, aby se teoreticky dala projet nejkratší cestou, a neučinila zbytečná zajížďka. Můžete si cestu zkrátit, nebo vybrat jen některá.

Brno

Kadaň

Cheb

Norimberk (kvůli vjezdu do centra možno vynechat)

Bamberk

Tábor

Brno

ca 3000km

Do galerie vložím informační mapku.

Poslední aktualizace: 28.12.2017
Nejkrásnějších 15 historických měst Německa na mapě
Autor: Traper

Příspěvky z okolí Nejkrásnějších 15 historických měst Německa

Letiště Arnsberg / Arnsberg Menden
Letiště Arnsberg Menden (ZCA) spadá pod město …
Letiště Dortmund (DTM) spadá pod město Dortmun…
Letiště Gutersloh (GUT) spadá pod město Gueter…