Putování za mechanickými závorami- díl 1. - diskuse

Přidat příspěvek do diskuse

Email se nezobrazí.
  • 13.1.2013 14:39

    Momentální změna na zastávce Bořislav. Čekárna je otevřená a dokonce se tam i svítí. Alespoň nějaká změna k lepšímu. Snad to takhle vydrží.

  • 18.12.2012 16:48

    Fanda železnice se hned pozná. Zajímavý příspěvek.

  • Re: Plně souhlasím
    2.11.2012 8:29

    To je přece účel vyhnat lidi z vlaků.Začnu zavíráním čekáren a budov,následně je zbourám(viz.Rusová na trati 137),možná postavím nějakou plechovou boudu.Pak změním jízdní řád tak aby nebyly přípoje(viz Kozina 132).No a v konečném důsledku řeknu,že tam nikdo nejezdí tak zruším dopravu úplně.Chápu,že je jiná doba,více se jezdí autem ale z vlastní zkušenosti mohu říci,že naplánovat si nějaký "vláčkový" výlet po lokálkách je díky stávajícímu JŘ docela očistec.

  • Mechanické závory
    1.11.2012 0:41

    Zajímavé téma na putování.

    DP

  • Re: Re: Malý a velký páni.
    30.10.2012 21:49

    To je v našem státě normální, že si za drobnosti někteří žádají vysoké ohodnocení, v tomto případě nehorázně vysoké finanční částky.

  • Re: Malý a velký páni.
    30.10.2012 18:29

    Máte mé vřelé sympatie, klasických závor je dnes už pomálu, ti zbylé jsou už spíše muzeálními exponáty. Je mně třeba konkrétně líto závor v Zahrádkách, převodem na automatické zrušili nádražní personál a tak nejkrásnější nádraží v Čechách se postupně měníve vybydlený barák na spadnutí. Zažil jsem kolaps na nádraží v Jedlové, všechny vlaky měli hodinové zpoždění, pak přijel opravář až z Děčína, nahodil stykač a za práci za půl minuty si napočítal tisíce.

  • Malý a velký páni.
    30.10.2012 0:58

    Pokud se někde zavře jednou nádráží na provozované trati, tak už se znovu neotevře ( ještě jsem se s tím nesetkal), to, že se cestující na malých zavřených staničkách nemají kam schovat, nikdo z tech papalášů nahoře moc neřeší, ty, když náhodou jedou vlakem, tak to jen, když se koná nějaká prezentační akce, jinak si své zadnice vozí v luxusních autech.

  • Plně souhlasím
    29.10.2012 23:52

    Dnes se šetří i tam, kde se nemá. V Josefově Dole je zavřené nádraží/aspoň bylo před dvěma lety/ a nedovedu si představit čekat na vlak tak v -15 st. C. Nebo stačí Bořislav nádraží, kde není ani přístřešek. ČD děla hlavně změny v obnově vlaků, tam je změna vidět, ale úplně zapomíná, že taky cestující musí někde na ten vlak počkat.  Honza

Přidat příspěvek do diskuse

Email se nezobrazí.

Zpět na příspěvek Putování za mechanickými závorami- díl 1.

zavřít reklamu