Momentální změna na zastávce Bořislav. Čekárna je otevřená a dokonce se tam i svítí. Alespoň nějaká změna k lepšímu. Snad to takhle vydrží.
Fanda železnice se hned pozná. Zajímavý příspěvek.
To je přece účel vyhnat lidi z vlaků.Začnu zavíráním čekáren a budov,následně je zbourám(viz.Rusová na trati 137),možná postavím nějakou plechovou boudu.Pak změním jízdní řád tak aby nebyly přípoje(viz Kozina 132).No a v konečném důsledku řeknu,že tam nikdo nejezdí tak zruším dopravu úplně.Chápu,že je jiná doba,více se jezdí autem ale z vlastní zkušenosti mohu říci,že naplánovat si nějaký "vláčkový" výlet po lokálkách je díky stávajícímu JŘ docela očistec.
Zajímavé téma na putování.
DP
To je v našem státě normální, že si za drobnosti někteří žádají vysoké ohodnocení, v tomto případě nehorázně vysoké finanční částky.
Máte mé vřelé sympatie, klasických závor je dnes už pomálu, ti zbylé jsou už spíše muzeálními exponáty. Je mně třeba konkrétně líto závor v Zahrádkách, převodem na automatické zrušili nádražní personál a tak nejkrásnější nádraží v Čechách se postupně měníve vybydlený barák na spadnutí. Zažil jsem kolaps na nádraží v Jedlové, všechny vlaky měli hodinové zpoždění, pak přijel opravář až z Děčína, nahodil stykač a za práci za půl minuty si napočítal tisíce.
Pokud se někde zavře jednou nádráží na provozované trati, tak už se znovu neotevře ( ještě jsem se s tím nesetkal), to, že se cestující na malých zavřených staničkách nemají kam schovat, nikdo z tech papalášů nahoře moc neřeší, ty, když náhodou jedou vlakem, tak to jen, když se koná nějaká prezentační akce, jinak si své zadnice vozí v luxusních autech.
Dnes se šetří i tam, kde se nemá. V Josefově Dole je zavřené nádraží/aspoň bylo před dvěma lety/ a nedovedu si představit čekat na vlak tak v -15 st. C. Nebo stačí Bořislav nádraží, kde není ani přístřešek. ČD děla hlavně změny v obnově vlaků, tam je změna vidět, ale úplně zapomíná, že taky cestující musí někde na ten vlak počkat. Honza
Zpět na příspěvek Putování za mechanickými závorami- díl 1.