Vzpomínka na Epopej (Ivančicko retro 07) - diskuse

• 6.12.2014 17:38
    Pěkné počtení. A těch obrázků tentokrát ale je!
  • Re:
    5.12.2014 12:42
    Víš to, že já si ani ty výše vstupné moc nepamatuju (vím, že se paltilo, ale za to co jsme viděli to bylo pakatel, a vlastně tem zámek v Kounicích byl tak nějak navíc). AM
  • 5.12.2014 9:30
    Tak teď jsi mi, kamaráde, ušetřil práci. O cestopisu z této akce jsem totiž také už nějaký čas uvažoval. Byla to - alespoň podle mého - jedna z nejhezčích výprav za poznáním, které jsme kdy podnikli. Jenom přidám jeden paradox: zatímco Muchovu Epopej jsme tehdy v Mor. Krumlově viděli zcela zdarma (normálně stála - tuším - 70,- Kč), tak v Dolních Kounicích "svátek" nectili a platilo se zde všude a naplno. Tamní klášter Rosa Coeli je ale natolik úžasný, ře bych tehdy rád vydal i několikanásobně vyšší částku než požadovanou dvacku (či podobnou položku). Je ovšem pravda, že někteří turisté harpagonovského typu prohlásili, že v Dny evropského dědictví mají být všechny památky přístupny zdarma, a "hrdě" odešli středem ...
  • Dolní Kounice
    4.12.2014 9:39
    Článek nemá chybu (jako vždy) a tajemný klášter v Dolních Kounicích je srdci blízký... Potěšil jste:-)

Zpět na příspěvek Vzpomínka na Epopej (Ivančicko retro 07)