Loading...
Cestovní ruch je jako pulsující svět emocí. a právě emoce jsou tím, co turisté očekávají odcestování, tím, co je motivuje i odrazuje zároveň, tím, co činí jejich cesty nezapomenutelnými. Vše o touhách, potřebách a přáních současných turistů bude řečeno 15. a 16. dubna na Mezinárodní konferenci destinačního marketingu a marketingu služeb v turismu AdCamp 2015.
Reprezentativní prostory Kongresového centra ve Zlíně budou stejně jako v minulých letech patřit setkání profesionálů z veřejné, akademické i podnikatelské sféry, působících v oblasti turismu i navazujících oborech. Letošní v pořadí již šestý ročník konference, která je díky unikátní koncepci jediná svého druhu v ČR, nahlédne na turismus z pohledu emocí, které hrají v cestovním ruchu zcela zásadní roli. Téma konference, které zní „Turismus jako svět emocí“, naplní v rámci svých přednášek a případových studií špičkoví tuzemští i zahraniční lektoři.
Na konferenci se představí například jeden z autorů první destinační online kampaně, která vznikla na podporu příjezdového cestovního ruchu v ČR, Jan Novák ze společnosti Expedia Inc. Carlo Capalbo, zakladatel společnosti Prague International Marathon, přesvědčí účastníky o tom, že sportovní výkony a silné emoce mohou představovat efektivní nástroj destinačního marketingu. Expert na e-turismus, Wadim Strielkowski, nastíní na případové studii Operace Anthropoid možnost využití autentických hrdinských příběhů pro zvyšování turistického potenciálu destinace. František Kinský, potomek jedné z nejvýznamnějších aristokratických rodin v Čechách, pohovoří o významu role průvodce jako zprostředkovatele emocí. Dále se představí expert v oblasti online komunikace Michal Hořava, ředitel destinačního managementu Linz Tourismus Georg Steiner či zástupce BBC News z Velké Británie Daniel Moravanszky.
Programem konference bude návštěvníky provázet oblíbený moderátor, hlasatel a spisovatel Václav Žmolík. V rámci autogramiády, jež obohatí program konference, představí svou novou knihu Po Česku. Projev moderátora elegantně doplní Jitka Zikmundová, která se mimo jiné zasloužila o vznik destinačního managementu v Českém Krumlově.
Kompletní přehled lektorů naleznete zde.
Druhý konferenční den bude opět probíhat ve znamení praxe. Uskuteční se soutěž pro studenty vysokých škol se specializací na turismus, multimediální komunikace či regionální rozvoj.
Chybět nebudou ani oblíbené interaktivní workshopy pod vedením předních tuzemských i zahraničních odborníků.
Přijďte si vyzkoušet praktické řešení konkrétních případových studií, podělit se s lidmi z různých oborů o zkušenosti, názory, a načerpat energii a spoustu inspirace do další práce!
Registrujte se na internetových stránkách www.adcamp.cz.
Každý zaregistrovaný obdrží jako dárek volnou vstupenku do Baťova Institutu! Kromě unikátních stálých expozic nabídce Baťův Institut čtyři zcela nové, z nichž je možné zmínit například výstavu "Noviny ve světě aneb svět v novinách".