TURISTIKU PODPORUJÍ
61 578 turistů a cestovatelů
112 442 výletů, turistických cílů, tras a cestopisů
1 401 017,- odměny za články
Vyberte, co Vás zajímá v oblasti Svět
Tipy na výlet vybrat: vše / nic
 ↓ 
Druh vybrat: vše / nic
Do přírody
Na golf
Na hory
Na kole
Se psem
Vinařská turistika
Za gastronomií
Za kulturou
Za sportem
Náročnost vybrat: vše / nic
Pro zdatnější
Romantika
Rodina s dětmi
Délka vybrat: vše / nic
Vycházka - půldenní
Celodenní výlet
Putování (více dnů)
Turistické cíle vybrat: vše / nic
 ↓ 
Doprava vybrat: vše / nic
Autobusová zastávka
ŽST
Letiště
Žel. stanice
Města, obce, vesnice vybrat: vše / nic
Vesnice
Městečko
Město
Osada
Samota
Městská část
Hlavní město
Přístav
Místní část
Náměstí
Ulice
Městys
Ostatní vybrat: vše / nic
Bivak
Hraniční přechod
Infocentrum
Nordic walking point
Ostatní
Turistická známka
WebKamera
Zajímavost
Památky a muzea vybrat: vše / nic
Hrad
Zámek
Zřícenina
Trosky
Kaple
Klášter
Pomník
Kříž
Chata
Muzeum
Bouda
Kostel
Památník
Měšťanský dům
Salaš, koliba
Letohrad
Farma
Hřebčín
Zámeček
Tvrz
Skanzen
Hradiště
Rotunda
Statek
Dům, budova
Chrám
Hřbitov
Hradby
Lapidárium
Kašna
Socha
Boží muka
Hrádek
Panský dvůr
Rychta
Pevnost, opevnění
Radnice
Drobné památky
Mešita
Synagoga
Příroda vybrat: vše / nic
Hora
Kopec
Štít
Vrchol
Jezero
Potok
Pleso
Rybník
Vodopád
Propast
Minerální pramen
Jeskyně
Krasový útvar
Údolí
Skalní útvar
Jezírko
Řeka
Říčka
Pohoří
Údolí, dolina
Kaňon
Sedlo
Travertíny
Planina
Hřeben
Louka
Pramen
Kámen
Zahrada
Rašeliniště
Slatě
Památný strom
Přírodní park
Ostrov
Sopka
Pobřeží
Poušť
Park
Rokle
Přírodní památka
Vodní nádrž
Studánka
Soutěska
Tůň
Pláž
Poloostrov
Bažina, mokřady
Sport a rekreace vybrat: vše / nic
Lázně
Rekreační oblast
Koňská stezka
Aquapark
Letovisko
Koupaliště
Ledovec
Ski areál
Golf
Půjčovna lodí
Cyklo bar - hospůdka
Cyklo shop - servis
Potápění
Zábava, atrakce
Půjčovna kol
Vinařský cíl
Technické zajímavosti vybrat: vše / nic
Důl, štola, šachta
Elektrárna
Jez
Lanovka
Mlýn
Most
Přehrada
Rozhledna
Technická památka
Zvonice
Výletní místa a parky vybrat: vše / nic
CHKO
Chodník, naučná stezka
Národní park
Odpočinkové místo
Orientační bod
Poutní místo
Rezervace
Rozcestí
Turistická trasa
Turistické destinace
Vyhlídka
Výletní místo
ZOO a botanické zahrady vybrat: vše / nic
Arboretum
Botanická zahrada
ZOO
Trasy vybrat: vše / nic
 ↓ 
Typ vybrat: vše / nic
Autem
Balónem
Běžecká trasa
Běžky
Cyklotrasa
Golf
In line brusle
Pěší trasa
Po vodě
Ski areál
Náročnost vybrat: vše / nic
Malá náročnost
Střední náročnost
Velká náročnost
Cestopisy vybrat: vše / nic
Tipy a novinky vybrat: vše / nic
Rady a tipy vybrat: vše / nic
 ↓ 
Doprava
Jídlo a ubytování
Ostatní
Peníze a ceny
Práce a život
Zdraví a bezpečnost
Moje dovolená vybrat: vše / nic
 ↓ 
Kdy jsme jeli vybrat: vše / nic
Jaro
Léto
Podzim
Zima
Délka dovolené vybrat: vše / nic
Méně než 1 týden (do 6 dní)
1 týden (7-9 dní)
Delší než 1 týden (10-12 dní)
2 týdny a více (13 a více dní)
S kým vybrat: vše / nic
Rodina s dětmi do 5-ti let
Rodina s dětmi do 10-ti let
Rodina s dětmi 10-18 let
S partnerem
S přáteli
Typ vybrat: vše / nic
Pobyt
Aktivní dovolená
Poznávací dovolená
Eurovíkend
Plavba
Prodloužený víkend
Zaměření vybrat: vše / nic
K moři
Na lyže
Za zábavou a poznáním
Do přírody
Na hory
Cyklo
Se psem
Na vodu
Aerobic
Golf
Wellness
Potápění
Za kulturou
Zábavné parky
Aquaparky
Gastronomie
Jak jsme jeli vybrat: vše / nic
Autem
Autobusem
Letadlem
Lodí
Jinak
Jak a kde jsme bydleli vybrat: vše / nic
Dům / rekreační objekt
Kemp
Apartmán
Hotel / Penzion
Stravování na dovolené vybrat: vše / nic
Vlastní
Snídaně
Večeře
Polopenze
Plná penze
All Inclusive
Ultra all inclusive
Fotogalerie vybrat: vše / nic
zobrazit výsledky
Změnit oblast
Vyhledat oblast:

Atraktivity pro mladé v turistické zemi - Německo

Tipy a novinky

Porsche Museum©Porsche AG
Porsche Museum©Porsche AG  •  Fotografie (3)
Warnemünde©Warnemünde

Doporučení od cestovatelů pro cestovatele v Německu jsou skvělá: webovou stránku www.germany.travel/youth navštívilo od března 2013 již 100.000 návštěvníků. Webová stránka Německé turistické centrály (DZT) je součástí kampaně na sociálních médiích „Youth HotSpots – Share the Moment“ věnovaná tematickému roku „Mladí cestují do Německa – HotSpots, Brandnew, lifestyle.“ Na webové stránce www.germany.travel/youth se mohou zájemci informovat o Německu ještě před svou cestou a na interaktivní mapě si mohou také vyhledat zajímavé atraktivity např. doporučované bary, obchody nebo muzea. Navíc má každý z uživatelů možnost přidat do interaktivní mapy svá vlastní doporučení a naplnit tak tuto webovou stránku osobními tipy pro mladé cestovatele. Touto interaktivní formou rozšiřování obsahu webové stránky samotnými uživateli využívá DZT současného trendu v marketingu, který je postaven na doporučeních, a upozorňuje a láká mladé hosty na turistické atraktivity nacházející se v turistické zemi Německo.

Zámek Sanssouci©DZT (Zámek Sanssouci)

Image film doplní webovou stránku
V rámci této kampaně DZT je webová stránka www.germany.travel/youth doplňována také o informace od blogerů. Od 6. června do 3. července 2013 je na cestách po všech 16 spolkových zemích Německa americký bloger, Jeremy Fischer, v doprovodu své kamery, který při svém putování Německem sbírá materiál pro krátký image film o turistické zemi Německo pro mladé cestovatele. Vznikající film dokládá zvyšující se význam videí v rámci komunikace na internetu. Podle výzkumu provedeného s pověřením německého svazu digitálních technologií (BVDW) se 77% německých uživatelů internetu dívá na internetu na videa – 33 procent minimálně jednou týdne. „Ve světě je situace naprosto stejná, podle výsledků šetření Nielsen Multi-Screen Media Report z roku 2012, se na videa dívá přes 74 procent uživatelů internetu, z toho celých 28 procent sleduje videa denně přes svůj mobilní telefon. Využití videí je nezbytnou složkou online komunikace především při oslovování mladé cílové skupiny,“ vysvětluje Petra Hedorfer, předsedkyně představenstva DZT. Zvyšující se obliba videí a krátkých filmů jasně dokazuje, jak se kontinuálně mění chování uživatelů internetu a jejich poptávka po zábavě a informacích. „Tento trend bychom rádi následovali, a proto se těmito projekty pokoušíme vytvářet rozmanitý obsah našich stránek pro mezinárodní propagaci turistické země Německo,“ dodává Petra Hedorfer.

Toto jednominutové video by mělo představit známá i méně známá místa v turistické zemi Německo. Výběr těchto míst je přímo spojen s šetřením DZT zaměřeným na nejoblíbenější atraktivity mezi mladými turisty. Proto Jeremy Fischer navštívil např. hudební festival Rock am Ring, v Norimberku, dále také Porsche muzeum ve Stuttgartu a tzv. Medienhafen Düsseldorf v Severním Porýní-Vestfálsku. Seznámil se ovšem i s klasickými perlami z oblasti kultury a přírody – viděl jezero Königssee v Bavorsku, Wartburg v Durynsku, zámek Sanssouci v Braniborsku a pláž Warnemünde v Meklenbursku-Předním Pomořansku. Cestu tohoto blogera podpořila nejen DZT, ale i všech 16 turistických centrál jednotlivých států a také jejich partnerská města.

O DZT
Německá turistická centrála (DZT) je německým národním úřadem cestovního ruchu s hlavním sídlem ve Frankfurtu nad Mohanem. Z pověření Spolkového ministerstva hospodářství a technologie (BMWi) zastupuje Německo jako zemi cestovního ruchu a na základě rozhodnutí Německého spolkového sněmu je tímto ministerstvem podporována. DZT vyvíjí a komunikuje strategie a produkty, aby nadále budovala kladnou image německých turistických destinací v zahraničí a podporovala cestovní ruch do Německa. K tomu provozuje 30 zahraničních zas­toupení po celém světě. Bližší informace najdete v našem online tiskovém centru na www.germany.travel/presse.

Poslední aktualizace: 27.6.2013
Hodnotit kvalitu příspěvku
Sdílet s přáteli
Byl jsem zde!
Zapamatovat

Svět