Blogy o atraktivních místech pro mladé po celém Německu
Obsah na speciální webové stránce Německé turistické centrály (DZT) www.germany.travel/youth určený pro mladé cestovatele kontinuálně narůstá. Od ITB, kdy byla stránka zpřístupněna široké veřejnosti, ji navštívilo a informovalo se o tzv. Youth HotSpots v turistické zemi Německo více než 15.000 návštěvníků. Populární britský cestovatel a zároveň bloger, Kash Bhattacharay, je rovněž aktivním „HotSpotterem“ turistické země Německo. Od 19. března 2013 je v rámci projektu nazvaného „BUDGETTRAVELLER´S GERMAN WANDERLUST“ na cestách po Německo, kde již stihl nasbírat řadu zážitků při návštěvách Hamburku, Brém, Hannoveru, Düsseldorfu a zdá se, že ho rozmanitost těchto míst ohromila. Fotografie a své dojmy z návštěvy Hamburku již stihl zveřejnit na svém blogu na www.budgettraveller.org/2013/03. Oslovila ho nejen námořní atmosféra hanzovních měst – Brémy a Hamburk – fascinoval ho také kontrast mezi historickým centrem Brém a částí nazývanou doslova „Das Viertel“, která se nachází mezi Ostertor a Steintor. Bližší informace naleznete na www.germany.travel/youth/stream/detail/post_id/3565.
„V rámci tematického roku „Mladí cestují do Německa – HotSpots, Brandnew, Lifestyle“ jsme přizpůsobili svůj přístup k práci s médii a využíváme komunikační platformy zaměřené na mladé cestovatele, jako jsou blogy,“ vysvětluje Petra Hedorfer, předsedkyně představenstva DZT, rozšíření aktivit s renomovanými blogery píšícími o cestování.
German Wanderlust jako součást kampaně pro mladé cestovatele
Blogerský projekt „BUDGETTRAVELLER´S GERMAN WANDERLUST“ je součástí kampaně „Youth HotSpots in Germany – Share the moment“, kterou DZT odstartovala v rámci cestovatelského veletrhu ITB 2013 v Berlíně s ohledem na své letošní marketingové téma „Mladí cestují do Německa“. Na základě toho DZT pozvala britského cestovatele a blogera, Kashu Bhattacharyu, na poznávací cestu po 14 německých městech. Detailní informace jsou k dispozici na http://budgettraveller.org/announcing-my-next-bloject-budgettravellers-german wanderlust/. Své další osobní dojmy a zážitky z cestování po Německu dokumentuje Kasha Bhattacharya přes instagram na http://instagram.com/budgettraveller. Jeho fotografie je možné si prohlédnout také na instagramu DZT na http://instagram.com/youthhotspotsgermany. Do 30. dubna 2013 probíhá právě zde soutěž DZT „DZT-Instagram Challange“. Mladí cestovatelé jsou vyzývání k tomu, aby zde vystavili své nejlepší snímky atraktivních míst pro mladé cestovatele v Německu pod #YouthHotSpotsGermany a #GNTBITB. Dodnes bylo na tuto platformu přidáno více než 700 obrázků. Mezi uživateli pak budou vylosováni výherci, kteří obdrží hodnotné ceny od DZT a jejích partnerů – Německých drah (DB Bahn) a A&O HOTELS und HOSTELS. Členové německého spolku blogujících cestovatelů fungují jako porota a hodnotí jednotlivé fotografie. Nejlepší fotografie budou následně zveřejněny na Instagramu DZT http://instagram.com/youthhotspotsgermany a Twitteru.
Mladí cestovatelé z Rakouska
Již 8. dubna 2013 odstartovala na www.germany.travel/youth rakouská kampaň na sociálních médiích zaměřená na mladé cestovatele k tematickému roku „Mladí cestují do Německa“. 5 mladých rakouských párů se vydalo na cesty po Německu, aby objevilo nejzajímavější tipy a rozmanitost nabídky pro mladé cestovatele v turistické zemi Německo v kategoriích: Bars&Cafes, Nightlive Locations, Shopping, Must Sees a Festival & Events. Z Německa budou o svých tipech informovat na svých profilech na Facebooku a Twitteru, aby se o nejzajímavější atraktivity pro mladé podělili s celou komunitou.
O DZT
Německá turistická centrála (DZT) je německým národním úřadem cestovního ruchu s hlavním sídlem ve Frankfurtu nad Mohanem. Z pověření Spolkového ministerstva hospodářství a technologie (BMWi) zastupuje Německo jako zemi cestovního ruchu a na základě rozhodnutí Německého spolkového sněmu je tímto ministerstvem podporována. DZT vyvíjí a komunikuje strategie a produkty, aby nadále budovala kladnou image německých turistických destinací v zahraničí a podporovala cestovní ruch do Německa. K tomu provozuje 30 zahraničních zastoupení po celém světě. Bližší informace najdete v našem online tiskovém centru na www.germany.travel/presse.