Loading...

Fam a press trip ruských touroperátorů

Tipy a novinky

Dvě desítky zástupců cestovních kanceláří z Moskvy, Petrohradu, Jekatěrinburgu a jedna novinářka z Moskvy tvořili sestavu delegace, která pod taktovkou Královéhradeckého kraje přicestovala do ČR. V rámci organizovaného pracovně poznávacího pobytu navštívili mimo jiné Hradecko, Orlické hory, Český ráj, Kladské pomezí, ale také Krkonoše, v nichž měli k poznávání největší časový prostor. Svazek Krkonoše byl osloven k přípravě programu.

Zahraniční hosté svými dotazy projevovali široký, ale cílený zájem o destinace a bylo zřejmé, že někteří z nich nemají z pobytu v ČR vůbec žádnou zkušenost.

Jindriška Smejkalová, pracovnice Královéhradeckého kraje odboru cestovního ruchu, která je na cestách doprovodila, mj. uvedla: „Do programu byly zahrnuty mnohé zajímavé cíle výletů. V Krkonoších se samozřejmě celkově nejvíce zajímali o lyžařské areály a v souvislosti s lyžováním také o poskytované služby v kategorii all inclusive. Preferují luxusní ubytování včetně wellnes v blízkosti sjezdovek. Zajímalo je, zda jsou v areálech rusky hovořící lyžařští instruktoři a personál. Chtěli vědět, zda-li pracovníci hotelového resortu jsou schopni zajistit další výlety. Zajímala je vzdálenost od obchodních center a možnosti nákupů, pro rodiny také hlídání dětí. Z dotazů jednotlivých touroperátorů bylo zřejmé, že jako tvůrci turistického programu preferují k návštěvě svých klientů pouze určité termíny jako státní a náboženské svátky nebo prázdniny.“

Při pobytu v Krkonoších navštívili Špindlerův Mlýn, Vrchlabí, Janské Lázně, Pec pod Sněžkou, aj. Při prezentaci, kterou za Svazek Krkonoše připravila a přednesla Kamila Hlinková, byly představeny jednotlivé krkonošské veřejně prospěšné projekty jako jsou cyklobusy, Cyklotrasy, úprava běžeckých tratí, apod. Každému z hostů věnovala soubor propagačních materiálů. Sama doplnila: „Za Krkonoše jsme vděčni za každou takovou nabídku, které se můžeme ujmout, sestavit program a nabídnout novinářům i touroperátorům zajímavé informace, sdělit jim novinky, představit jednotlivé obce a podnikatele s jejich službami v regionu. Vždy je dobré když si sami zástupci CK i novináři vyzkouší místní atrakce a možnosti, sami se tím společnosti jednat prezentují a také se jim tyto aktivity lépe uchovají v paměti. Pak je větší pravděpodobnost, že zážitky zpracují ve svých nabídkách, článcích i produktech, jež se dostanou k potencionálním návštěvníkům.“

Poslední aktualizace: 2.4.2012
Fam a press trip ruských touroperátorů na mapě
hodnotit kvalitu příspěvku | nahlásit příspěvek redakci
Sdílet s přáteli
Byl jsem zde!
Zapamatovat
zavřít reklamu