Grandhotel Lienz vyhrál na World Travel Awards Grand Final v Kataru
Grandhotel Lienz vyhrál v tvrdé konkurenci titul "World’s Leading Medical/Wellness Spa" na Grand finále Travel Awards světa v katarském Dohá dne 11. ledna 2011.
Od otevření v roce 2009, state-of-the-umění zařízení v rakouském Tyrolsku laťku pro vynikající výsledky v oblasti wellness turistiku. Toto bylo potvrzeno v září loňského roku, kdy byl zvolen "přední evropský Wellness Hotel" 2011. To pak postupoval do Grand WTA je finále slavnostním večeru 2011 v Dauhá.
Grandhotel Lienz získal NoD proti likes Miraval Resort & Spa Arizona (USA), Kamalaya Koi Samui (Thajsko), Dolder Grand (Švýcarsko) a Lefay Resort & Spa Lago di Garda (Itálie).
Oslavován jako "Oskary v cestovním ruchu", je WTA uznal po celém světě jako nejvyšší ocenění cestování, a oslavuje ty značky, které jsou tlačí hranice průmyslu dokonalosti.
E. Graham Cooke, předseda a zakladatel, WTA, řekl: "Wellness je jedním z nejvíce vzrušujících růstových oblastí v rámci cestovního ruchu, zejména proto, že žijeme déle a stále více zdraví při vědomí. Grandhotel Lienz byl rychle etablovat jako vedoucí postavení na trhu tím, že nabízí prvotřídní lékařskou péči uprostřed majestátní horské prostředí. Proto jsme ji pogratulovat k vítězství "předních světových lékařských / Wellness Spa."
Pětihvězdičkový hotel je vize legendárního hoteliéra profesor Heinz Simonitsch. Jeden z nejzkušenějších hráčů v oboru, Simonitsch držel na nejvyšší post v Half Moon Jamajka je 40 let, který se proměnil z celoroční ztrátu výrobce do světové třídy resort. Během jeho držby on také hrál klíčovou roli při budování Jamajka do celoroční destinaci.
Profesor Heinz Simonitsch řekl: "Je to velká pocta být jmenován" předních světových lékařských / Wellness ". Toto ocenění potvrzuje naši neúnavné úsilí, aby nejvyšší úroveň zdravotnických služeb pro naše v luxusním prostředí. Je mi ctí sbírat ocenění jménem celého týmu v Grandhotelu Lienz. "
Pohostinnost veterán zamiloval Lienz a výjimečné přírodní krásy okolí. Středověké město je také domov pro dva světové třídy lyžařských oblastí, Zettersfeld a Hochstein a hostí závod Světového poháru. V létě slouží jako brána do národního parku Hohe Taurern, neuvěřitelné divočiny rezervu ledovce, strmé vrcholy a vzácné přírody. Tam je také velké množství sportovního vyžití v Lienz, včetně golf, jízda na koni, para-plachtění, jízdě na horském kole a bílo-water rafting.
Simonitsch vize s Grandhotel Lienz bylo vytvoření špičkového lékařského centra v luxusní, plně vybavený hotel. Hosté si mohou nyní provádět vše od lékařské prohlídky na hubnutí programy, vše pod dohledem světových lékařů.
Pětihvězdičkový majetek, který byl postaven na zelené louce na břehu řeky Isel, také nasazeny nejmodernější energeticky úsporných technologií, a to slouží jako plán na uhlík nula budoucnost.
O hotelu - www.grandhotel-lienz.com
POZNÁMKY VYDAVATELE
O cenu World Travel Awards
Heinz přidat GrandLienz standardizovaný
O cenu World Travel Awards
World Travel Awards byla zahájena v roce 1993 s cílem ocenit a rozpoznat kvality v globálním cestovním ruchu. Nyní slaví své 19. výročí, je to považováno za nejvyšší úspěch, že cestovní produkt může doufám, že dostane.
Hlasy odevzdá 213.000 profesionály v cestovním ruchu, včetně cestovních kanceláří a agentur, tour a dopravních podniků a organizací cestovního ruchu ve více než 160 zemích celého světa.
Hlavními sponzory jsou Katar centrála cestovního ruchu, BBC World News, Jamajka cestovní ruch, cestovní ruch úřad Thajska, Cornelia Diamond Golf Resort & Spa, Mauritius na propagaci cestovního ruchu úřad, Conrad Hotels, World.mobi, Armani Hotel Dubaj, Emaar Hospitality Group, Dusit Thani Bangkok, sandály Resorts, Savoy Sharm El Sheikh a WeClickMedia.
WTA globální mediální partner síť zahrnuje: Zajímá Magazine, ASTA sítě, Breaking novinky, CNBC Arabiya, eTurboNews, Khaleej Times, Trav Talk, obchodní Arábie, TTN, Travel Daily News International, Zaostřeno na novinky, Vox Afrika, Nový Focus Cestovní magazín , cestovní ruch Review, JAX FAX, pas Magazine, cestování a volný čas Číně a National Geographic Traveller.
Tato globální mediální partner síť má měsíčně 1,2 milionu čtenářů a televizních diváků dosáhnout 90 milionů.