Hledá se Top 100 památek zahraničních hostů
Anketa DZT k nové aplikaci k Německu – zemi cestovního ruchu:
Bezpočet průvodců a studií informují turisty o oblíbených pamětihodnostech Německa. Německá turistická centrála (DZT) se nyní ve vlastním průzkumu obrací přímo na zahraniční hosty a chce zjistit, které z památek patří k Top 100 cílům v Německu jako zemi cestovního ruchu. Výsledky pak budou zohledněny při vývoji nové aplikace, která bude dostupná od léta 2012 v angličtině a němčině přes App-Store a ve verzi pro Android.
Anketa z 3. února až 15. března 2012:
„Interaktivní dialog s našimi klienty podporuje naše marketingové iniciativy a posiluje celosvětovou image Německa jako střediska cestovního ruchu“, říká Petra Hedorfer, předsedkyně představenstva DZT. Od 3. února do 15. března 2012 se mohou zájemci zúčastnit ankety ve 26 jazycích na internetu na stránkách www.germany.travel a na mezinárodních profilech DZT na Facebooku, jako např. německé skupině „Reiseland Deutschland“. Položíme Vám dvě otázky, jejichž zodpovězení Vám nezabere více než pět minut. Zájemci si mohou nechat zaslat informace o výsledcích prostřednictvím newsletteru. Deset vylosovaných účastníků pak získá iPod.
Německo jako země cestovního ruchu na internetu:
DZT v roce 2011 zcela přepracovala svou internetovou prezentaci. V současné době jsou na stránkách www.germany.travel k dispozici podrobné informace o Německu jako zemi cestovního ruchu v 26 jazycích. Od ledna 2011 se DZT v Rakousku/Švýcarsku, Španělsku, Maďarsku, Nizozemí, ve Spojeném království, Francii a USA prezentuje na jednotných mezinárodních stránkách na Facebooku. Současně s tím byly na rostoucích trzích jako například v Číně připraveny prezentace na místních vedoucích platformách Web 2.0. Tyto země byly zvoleny v souladu s analýzou specifické relevance sociálních médií na trhu a s cílem co nejširšího geografického pokrytí.
O DZT:
Německá turistická centrála (DZT) je německým národním úřadem cestovního ruchu s hlavním sídlem ve Frankfurtu nad Mohanem. Z pověření Spolkového ministerstva hospodářství a technologie (BMWi) zastupuje Německo jako zemi cestovního ruchu a na základě rozhodnutí Německého spolkového sněmu je tímto ministerstvem podporována. DZT vyvíjí a komunikuje strategie a produkty, aby nadále budovala kladnou image německých turistických destinací v zahraničí a podporovala cestovní ruch do Německa. K tomu provozuje 30 zahraničních zastoupení po celém světě.