TURISTIKU PODPORUJÍ
61 585 turistů a cestovatelů
112 597 výletů, turistických cílů, tras a cestopisů
1 403 009,- odměny za články
Vyberte, co Vás zajímá v oblasti Svět
Tipy na výlet vybrat: vše / nic
 ↓ 
Druh vybrat: vše / nic
Do přírody
Na golf
Na hory
Na kole
Se psem
Vinařská turistika
Za gastronomií
Za kulturou
Za sportem
Náročnost vybrat: vše / nic
Pro zdatnější
Romantika
Rodina s dětmi
Délka vybrat: vše / nic
Vycházka - půldenní
Celodenní výlet
Putování (více dnů)
Turistické cíle vybrat: vše / nic
 ↓ 
Doprava vybrat: vše / nic
Autobusová zastávka
ŽST
Letiště
Žel. stanice
Města, obce, vesnice vybrat: vše / nic
Vesnice
Městečko
Město
Osada
Samota
Městská část
Hlavní město
Přístav
Místní část
Náměstí
Ulice
Městys
Ostatní vybrat: vše / nic
Bivak
Hraniční přechod
Infocentrum
Nordic walking point
Ostatní
Turistická známka
WebKamera
Zajímavost
Památky a muzea vybrat: vše / nic
Hrad
Zámek
Zřícenina
Trosky
Kaple
Klášter
Pomník
Kříž
Chata
Muzeum
Bouda
Kostel
Památník
Měšťanský dům
Salaš, koliba
Letohrad
Farma
Hřebčín
Zámeček
Tvrz
Skanzen
Hradiště
Rotunda
Statek
Dům, budova
Chrám
Hřbitov
Hradby
Lapidárium
Kašna
Socha
Boží muka
Hrádek
Panský dvůr
Rychta
Pevnost, opevnění
Radnice
Drobné památky
Mešita
Synagoga
Příroda vybrat: vše / nic
Hora
Kopec
Štít
Vrchol
Jezero
Potok
Pleso
Rybník
Vodopád
Propast
Minerální pramen
Jeskyně
Krasový útvar
Údolí
Skalní útvar
Jezírko
Řeka
Říčka
Pohoří
Údolí, dolina
Kaňon
Sedlo
Travertíny
Planina
Hřeben
Louka
Pramen
Kámen
Zahrada
Rašeliniště
Slatě
Památný strom
Přírodní park
Ostrov
Sopka
Pobřeží
Poušť
Park
Rokle
Přírodní památka
Vodní nádrž
Studánka
Soutěska
Tůň
Pláž
Poloostrov
Bažina, mokřady
Sport a rekreace vybrat: vše / nic
Lázně
Rekreační oblast
Koňská stezka
Aquapark
Letovisko
Koupaliště
Ledovec
Ski areál
Golf
Půjčovna lodí
Cyklo bar - hospůdka
Cyklo shop - servis
Potápění
Zábava, atrakce
Půjčovna kol
Vinařský cíl
Technické zajímavosti vybrat: vše / nic
Důl, štola, šachta
Elektrárna
Jez
Lanovka
Mlýn
Most
Přehrada
Rozhledna
Technická památka
Zvonice
Výletní místa a parky vybrat: vše / nic
CHKO
Chodník, naučná stezka
Národní park
Odpočinkové místo
Orientační bod
Poutní místo
Rezervace
Rozcestí
Turistická trasa
Turistické destinace
Vyhlídka
Výletní místo
ZOO a botanické zahrady vybrat: vše / nic
Arboretum
Botanická zahrada
ZOO
Trasy vybrat: vše / nic
 ↓ 
Typ vybrat: vše / nic
Autem
Balónem
Běžecká trasa
Běžky
Cyklotrasa
Golf
In line brusle
Pěší trasa
Po vodě
Ski areál
Náročnost vybrat: vše / nic
Malá náročnost
Střední náročnost
Velká náročnost
Cestopisy vybrat: vše / nic
Tipy a novinky vybrat: vše / nic
Rady a tipy vybrat: vše / nic
 ↓ 
Doprava
Jídlo a ubytování
Ostatní
Peníze a ceny
Práce a život
Zdraví a bezpečnost
Moje dovolená vybrat: vše / nic
 ↓ 
Kdy jsme jeli vybrat: vše / nic
Jaro
Léto
Podzim
Zima
Délka dovolené vybrat: vše / nic
Méně než 1 týden (do 6 dní)
1 týden (7-9 dní)
Delší než 1 týden (10-12 dní)
2 týdny a více (13 a více dní)
S kým vybrat: vše / nic
Rodina s dětmi do 5-ti let
Rodina s dětmi do 10-ti let
Rodina s dětmi 10-18 let
S partnerem
S přáteli
Typ vybrat: vše / nic
Pobyt
Aktivní dovolená
Poznávací dovolená
Eurovíkend
Plavba
Prodloužený víkend
Zaměření vybrat: vše / nic
K moři
Na lyže
Za zábavou a poznáním
Do přírody
Na hory
Cyklo
Se psem
Na vodu
Aerobic
Golf
Wellness
Potápění
Za kulturou
Zábavné parky
Aquaparky
Gastronomie
Jak jsme jeli vybrat: vše / nic
Autem
Autobusem
Letadlem
Lodí
Jinak
Jak a kde jsme bydleli vybrat: vše / nic
Dům / rekreační objekt
Kemp
Apartmán
Hotel / Penzion
Stravování na dovolené vybrat: vše / nic
Vlastní
Snídaně
Večeře
Polopenze
Plná penze
All Inclusive
Ultra all inclusive
Fotogalerie vybrat: vše / nic
zobrazit výsledky
Změnit oblast
Vyhledat oblast:

JAK NEJLÉPE PROPAGOVAT REGION, MĚSTO A OBEC PORADÍ ADCAMP

Tipy a novinky

AdCamp
AdCamp  •  Fotografie (1)  • Foto: pilnas

Centrum podpory marketingového vzdělávání, o. s. pořádá dvoudenní mezinárodní setkání zaměřené na podporu marketingové komunikace veřejného sektoru zemí střední
a východní Evropy. Zástupci krajů, měst a obcí pro oblast kultury, cestovního ruchu
a vzdělávání zde mohou načerpat nové informace a tipy, jak si poradit s propagací, přímo od odborníků zabývajících se marketingovou komunikací. Výjimečná akce pro tuto cílovou skupinu nese název AdCamp 2010 a bude se konat 8. a 9. dubna ve Zlíně. Se zajímavými souhrny realizovaných projektů v cestovním ruchu vystoupí zahraniční hosté. Zájemci z místních samospráv se mohou registrovat na
WWW.ADCAMP.CZ

V rámci přednášek a interaktivních workshopů ADCAMPu budou uváděny úspěšné příklady
z praxe a účastníci si osvojí tvorbu komunikační strategie, umění volby komunikačních prostředků, plánování mediální strategie a další dovednosti v rámci komunikace. Projekt ADCAMP je unikátní i tím, že se jeho účastníci setkají se zahraničními kolegy ze Slovenska, Polska a Maďarska. Navzájem si mohou vyměnit své zkušenosti ohledně problematiky propagace samosprávných celků. Zahraniční hosté obohatí akci přednáškami
o realizovaných projektech v jejich regionu, které mohou být inspirací pro účastníky akce.
Informace z ADCAMPu využije pro své aktivity i odborná marketingová veřejnost, na kterou se instituce místní samosprávy mohou obracet s projekty propagace v daných oblastech. Důležitý rozměr setkání tvoří i studenti, kteří v rámci AdCampu budou vytvářet a publikovat své představy marketingové Kampaně na jejich město.

„Aby byla prezentace místní samosprávy úspěšná, nestačí mít pouze webové stránky. Zástupci samosprávy musí hledat nové a účinné nástroje, jak prodat své město nebo obec zájmu turistů, investorů či nových obyvatel. Chceme těmto zástupcům zprostředkovat moderní i osvědčená řešení v marketingové komunikaci pomocí vhodných workshopů,
na kterých účastníci
získají praktické dovednosti. Ty jim pomohou lépe propagovat jejich město, obec či region,“ říká projektová manažerka ADCAMPu Jaroslava Němcová.

Na akci vystoupí se svými příspěvky významní odborníci. O komunikaci v rámci cestovního ruchu bude hovořit speciální host Tomio Okamura, viceprezident Asociace českých cestovních kanceláří a agentur (AČCKA). Inspirativní i praktickou přednášku
o marketingové komunikaci měst přednese známý odborník v oblasti řízení značek Tomáš Hrivnák, který má bohaté zkušenosti s tvorbou reklamy a marketingovým plánováním
a řízením. Praktické ukázky úspěšných marketingových projektů Zlínského kraje představí vedoucí Centrály cestovního ruchu Východní Moravy Dana Daňová. Bývalý ředitel Českého centra v New Yorku a v Londýně Tomáš Zykán seznámí hosty se strategiemi, jak udělat sdělení nezapomenutelné, neztratit pozornost a vytvořit přesvědčivý příběh z čísel a analýz.


KONTAKTY

Mgr. Jaroslava Němcová

Projektová manažerka AdCampu 2010

E: nemcova@cpmv.cz

T: +420 603 160 594

www.adcamp.cz

CO JE CPMV?

Centrum podpory marketingového vzdělávání, o.s. (CPMV) je sdružení založené za účelem výměny zkušeností v oblasti marketingových komunikací. Svou pozornost upírá k různým segmentům trhu komerční i veřejné sféry a neziskovému sektoru. CPMV sdružuje odborníky
z praxe, kteří mají bohaté profesní zkušenosti. Sdružení oslovuje přední zadavatele reklamy, profesionály z médií, tvůrce reklam, PR specialisty, event managery i akademické pracovníky. Zkrátka osobnosti, které významně ovlivňují český reklamní trh. Tito opinion leadeři oboru vědí, jak důležité je pro společnost předávání vědomostí. Díky těmto osobnostem zprostředkovává sdružení komplexní vzdělávací programy a akce v oblasti marketingových komunikací s důrazem na předávání zkušeností přednášené formou případových studií.

Poslední aktualizace: 6.4.2010
Autor: pilnas
Hodnotit kvalitu příspěvku
Sdílet s přáteli
Byl jsem zde!
Zapamatovat

Svět