Loading...
Čtvrtý ročník konference Travelevoution se nově uskuteční 17. ledna 2020 v rámci veletrhu Regiontour na brněnském výstavišti. Platforma Travelbakers, která se věnuje vzdělávání v cestovním ruchu a která konferenci realizuje, připojí konferenci k největšímu veletrhu cestovního ruchu na Moravě.
„Konference Travelevolution se na rozdíl od jiných akcí podobného typu soustřeďuje svým obsahem a tématy na velmi konkrétní cílovou skupinu a to zaměstnance ic, měst a destinací“ uvedl organizátor Pavel Pichler a poznamenal, že cílová skupina je schválně velmi úzce vymezená. Dle Pichlera udělat kvalitní konferenci pro hotely, restaurace, města, cestovní kanceláře a další hráče cestovního ruchu není možné a to zejména díky rozdílným potřebám a možnostem jednotlivých hráčů. Témata konference se pečlivě vybírají zejména v rámci školení Travelbakers, kdy platforma monitoruje a zjišťuje aktuální problémy cestovního ruchu v regionech.
Návštěvnici konference se během pěti hodin mohou těšit na sedm přednášek. Hlavním přednášejícím je pro rok 2020 Jan Řezáč, autor knihy Web ostrý jako břitva a zakladatel rodu House of Řezáč. Jeho doménou je zejména uživatelský výzkum, dovednost, která v cestovním ruchu často chybí.
Organizátoři chtějí poukázat na funkční procesy v ČR, ale i na tzv. fuck upy. Jedna z přednášek se proto zaměří na fuck upy v cestovním ruchu v oblasti interpretace o kterých bude mluvit přední česká odbornice Bára Dvořáková. Michaela Kývalová z Business Factory představí možnosti, jak dělat instagram za minimum financí. Přednáška bude reagovat na časté připomínky, které vnímají v Travelbakers na školení, a to že v regionech a městech nejsou finance na instagram a facebook.
Jak inovovat a modernizovat v cestovním ruchu přijede představit Dominik Předota ze Šumavy, který představí chatboot Klostermann – moderního průvodce po Šumavě, který částečně může nahradit některé funkce informačního centra a díky kterému tvůrci zůstávají ve spojení s klientem i po opuštění destinace.
Pavel Pichler z Travelbakers se zaměří na marketing a služby velkých korporací a jak jimi lze inspirovat při tvorbě produktů cestovního ruchu a to na příkladu Ikey nebo sportovního obchodu Decathlon.
Mezi dalšími přednášejícímu bude např. Michal Skalka z Krkonošského národního parku nebo Roman Hřebecký z Pábení.
Vstupenka na konferenci obsahuje i vstup na veletrh Regiontour. Více info na www.travelevolution.cz