Loading...
V dubnu se ve Zlíně uskuteční již tradiční mezinárodní konference o marketingu a propagaci v turismu – AdCamp 2014. Jubilejní pátý ročník poradí, jak se stát místem, o kterém se mluví. A opět bude stát za to!
Popáté v řadě mají profesionálové z turismu příležitost setkat se se svými kolegy a konfrontovat způsoby své práce s experty z oboru destinačního managementu a marketingu v ideálním prostředí odborné konference AdCamp. Tématem letošního ročníku se stala destinace a budování její reputace.
Co může manažer udělat pro to, aby se o jeho destinaci mluvilo, a to samozřejmě v dobrém? Jak závisí reputace místa na jeho komunikaci? Jak destinaci efektivně řídit? Jakou roli hrají pro destinaci média?
Na tyto a další otázky budou odpovídat lektoři během svých prezentací.
Po třech letech navíc opět zavítá na prkna Kongresového centra Zlín Daniel Levine, aby zhodnotil, jak "poskočil" turismus oproti jeho předchozí návštěvě. Daniel Levine byl účastníky vyhlášen nejlepším lektorem AdCampu a i tentokrát s sebou přiveze nejnovější oborové trendy, které dodají místu nezbytný šmrnc.
Z úst Lii Ghilardi možná poprvé uslyšíte o DNA místa. Působivá Britka pohovoří o důležitosti jeho pochopení a zdůrazní nutnost spolupráce jednotlivých stakeholderů.
Třetím zahraničním hostem bude Simon Mawer. Známý britský spisovatel, autor bestselleru o brněnské Vile Tugendhat "Skleněný pokoj", se v rámci své přednášky zamyslí nad tím, jak se vzájemně ovlivňují knihy a místa.
AdCamp dokáže samozřejmě ocenit rovněž české odborníky. Protože se letos na konferenci bude probírat také vztah médií a turismu, o své názory a zkušenosti se podělí i tuzemští novináři a publicisté – například Jan Rybář nebo moderátor konference Václav Žmolík. Sobě vlastní, neotřelý pohled na rozličná místa přinese architekt a průvodce pořadem Šumná města – David Vávra.
Odborně konferenci zaštítí stálice AdCampu – Monika Palatková, která bude publicistu Václava Žmolíka moderátorsky doplňovat.
Dalším zpestřením konference by měla být prezentace proslulé fotografky Markéty Navrátilové, která poprvé vystoupí v roli lektorky právě na AdCampu . O jejích fotografických dovednostech se budou moci návštěvníci přesvědčit díky výstavě "Tour de France". Výstava se uskuteční v rámci doprovodného programu, jehož další částí bude i autogramiáda Simona Mawera.
Přednášky lektorů budou prokládány užitečnými případovými studiemi, v rámci nichž se představí produkty ze Slovinska, Belgie, Maďarska i České republiky. Ve znamení praxe bude tradičně především druhý konferenční den, kde dostanou prostor workshopy. Přihlásit se můžete například na Levinův seminář Tourism Trend Marketing Strategies nebo workshop zaměřený na kreativní prezentaci.
Jako každý rok i letos AdCamp přichází s jasnou ambicí – zprostředkovat návštěvníkům neopakovatelný zážitek ze setkání lidí, kteří mají minimálně jedno společné konverzační téma – turismus a jeho rozvoj.
Pro letošní ročník organizátoři připravují hned několik inovací. Přijeďte opět načerpat inspiraci a energii do další práce – těšíme se na vás na konferenci AdCamp ve Zlíně.