Neckermann CK sází v létě 2012 na zábavní kluby pro celou rodinu - diskuse

Přidat příspěvek do diskuse

Email se nezobrazí.
  • turista
    Tomas
    špatnná zkušenost s ck neckermann
    19.8.2014 16:51
    Rád bych využil možnosti upozornění na nekalé praktiky, které se nám bohužel dostalo od společnosti Neckermann u které jsme si zakoupili zájezd na podzim 2013 na Bali. Tímto chci upozornit na nebezpečí, kterému se zákazník vystavuje uzavřením smlouvy s touto společností. Tato společnost se zákazníkem uzavírá smlouvu na společnost v Německu (byť přes českého zprostředkovatele) a tím využívá následné složitosti uplatňování jakékoli reklamace a prakticky nemožné vymahatelnosti práva. A pokud si myslíte, že můžete ušetřit tím, že poletíte z Německa a třeba se o vás lépe postarají, jste na velkém omylu. Nebezpečí plyne především z důvodu, že na vyřízení reklamace není v Německu zákonem stanovená lhůta (a proto např. v našem případě je zcela v pořádku 3/4 roku čekat na vyjádření k reklamaci) a také případný soud s vymáháním nároků probíhá v této zemi a dle jejich zákonů, takže pokud nehodláte na soudní výlohy a právníky při reklamaci dovolené, platit desetitisíce, máte prostě smůlu. Dbejte tedy zvýšené opatrnosti s kým je smlouva podepisována a nepodepisujte nikdy smlouvy s firmami z cizích zemí! Případně si předem zjistěte, jaké to pro vás bude mít důsledky, pokud se něco nepříjemného stane. Pro příklad uvádím popis naší události a závěr jejich řešení a také vzorek jejich neurvalého chování: Smlouvu jsme podepsali s Neckermann partnerem, zprostředkovatel prodeje je společnost: Thomas Cook s.r.o., se sídlem v Praze, pořadatelem zájezdu je německá cestovní kancelář: Neckermann Reisen. Na Bali jsme měli odletět z Mnichova 7.12.2013 ve 14:55 s leteckou společností Quatar. Po nasednutí do letadla jsme čekali asi do 18:30, kdy nám oznámili, že letadlo má poruchu a máme si z letadla vystoupit. Zhruba do 22:30 jsme čekali v letištní hale, kdy nám průběžně oznamovali, že poletíme zhruba za hodinu a půl. Letištní personál vůbec na tuto situaci neuměl reagovat, na cestující byl velmi nepříjemný až drzý a arogantní s tím, že prakticky nesděloval žádné informace. Když cestující žádali o reklamační protokoly a náhrady za zpoždění letu, letištní personál se choval velice hrubě s informacemi, že pokud se cestující neuklidní, vyškrtnou je z letu. Ve 22:30 nám oznámili, že náš let byl definitivně zrušen a odletíme až další den v 10:00. Dostali jsme tedy zpět naše zavazadla, kdy se ještě letištnímu personálu podařilo jeden z našich kufrů ještě zničit a zhruba ve 23:45 jsme se dostali na hotel. Ráno jsme spěchali na 8:00 na letiště a snažili se ještě zničený kufr vyreklamovat. Z Quataru nás posílali do Lufthansy, která prý má zastoupení v Německu a Lufthansa nás posílala na Quatar, že prý nepřijímají reklamace. Reklamační protokol nám nikdo nenabídl, jen nám paní z Lufthansy napsala na letenku e-mailovou adresu, kam máme stížnost podat. Z uvedené e-mailové adresy se nám dosud nikdo neozval, nikdo na naši reklamaci nereagoval nebo se případně omluvil. Očekávali bychom, že pokud má letadlo takovéto zpoždění, že se nám Neckermann Reisen/Thomas Cook s.r.o. ozve telefonicky v českém jazyce, za zpoždění letu se omluví, domluví se s námi, zda něco nepotřebujeme, případně nám přeloží informace od letištního personálu. Opravdu jsme na letišti byli ve velmi nepříjemné situaci, anglickým informacím od letištního personálu jsme úplně nerozuměli nebo jim nebylo rozumět pro hluk ostatních cestujících, kteří byli rozzlobeni kvůli stále se zvětšujícímu se zpoždění. Kvůli zpoždění v Mnichově jsme čekali na přestupu v Doha místo plánovaných 3,5 hodiny celých 7,5 hodin, což bylo velmi nepříjemné a fyzicky i psychicky náročné. Na Bali jsme tedy dorazili se zpožděním asi 24 hodin, unavení po nekonečných čekáních na letištích. O zpoždění jsme informovali cestovku z vlastní iniciativy již na letišti při čekání s tím, že se o reklamaci po našem návratu postarají a nic není problém. Reklamaci jsme podali 9.1.2014 a do této chvíle, tedy do července 2014, jsme urgovali reklamaci zhruba po 2 – 3 týdnech. Z české strany Neckermanna nám, pokud tedy vůbec nějaká odpověď přišla, bylo oznámeno, že naši reklamaci zhruba 1x do měsíce urgují, že německý Neckermann má velmi mnoho reklamací k řešení a že si máme počkat. Už jsme nevěděli, kam se máme obrátit, tak jsme zkusili napsat na e-mailovou adresu jednatelky Neckermanna v ČR. Během dvou dnů jsme obdrželi odpověď, kdy nám CK Neckermann přiznává kompenzaci za všechny tyto útrapy v částce 4 000 Kč. Tato částka představuje pouze poměrnou část dovolené, tedy kompenzaci za nevyužité ubytování v rozsahu jedné noci a snídaně v hotelu pro dvě osoby. Nezohledňuje den času strávený na letišti, který jsme si neobjednali a rozhodně nechtěli absolvovat. Když jsme tuto částku opět reklamovali, bylo nám sděleno toto: „Od pořadatele zájezdu jste obdrželi nabídku finanční kompenzace, která je konečná, a je v adekvátní výši v poměru k ceně a délce zájezdu. Tato finanční kompenzace Vám bude převedena na Vámi sdělené číslo účtu.“ (citace společnosti) S tímto vyjádřením jsme nesouhlasili a opět částku reklamovali, ale nikdo se již neozval. Na naše e-maily, zprávy na FB již nikdo nereaguje. Přiznanou finanční částky 4 000 Kč, po odečtení zahraniční platby, jsme dostali po dalším více než měsíci. Platbu za zničený kufr 67 euro jsme dosud (již je to více než měsíc) na nás účet neobdrželi a asi se jich ani nedočkáme. Přemýšlíme, že celou záležitost budeme řešit pomocí médií a soudní cestou. Máte někdo obdobnou zkušenost a jak jste ji řešili a podařilo se Vám jí uspokojivým způsobem vyřešit?

Přidat příspěvek do diskuse

Email se nezobrazí.

Zpět na příspěvek Neckermann CK sází v létě 2012 na zábavní kluby pro celou rodinu

zavřít reklamu