Loading...
Agentura CzechTourism startuje novou kampaň na podporu příjezdového i domácího cestovního ruchu. Turisty bude lákat na dovolenou v Česku kampaní nazvanou Česko – místo pro vás příběh. Na kreativním řešení spolupracoval CzechTourism s agenturou MARK BBDO.
Kampaň představuje Českou republiku podle nové strategie agentury CzechTourism jako zemi, kde je možné objevit a prožít nezapomenutelné příběhy. Jednotlivé turistické produkty propojuje nejčastěji s příběhy slavných osobností, ale také s atraktivními příběhy historických měst, či architektonických památek.
Kampaň poběží od konce srpna do závěru letošního roku v Německu, Polsku, Rusku, Francii, Itálii, Velké Británii a také v Česku. Bude cílit především na bonitní turisty, zejména prostřednictvím online marketingových nástrojů, ale také reklamou v tištěných médiích.
V kampani budou použity motivy ze všech čtrnácti krajů České republiky. Ústředním tématem budou české památky UNESCO, potenciální návštěvníky osloví také inzeráty propagující letní či zimní dovolenou nebo lázně v České republice.
Německé turisty tak bude například lákat do naší země příběh Alberta Einsteina, kterého Praha inspirovala k objevu teorie relativity či Johanna Wolfganga Goetha, jenž v Mariánských Lázních prožil milostné dobrodružství. Podobným způsobem kampaň pracuje s příběhem Francesca Petrarky pro italský trh, Petra Velikého pro Rusko či připomínkou lázeňských pobytů Adiny Mandlové pro tuzemské návštěvníky.
„Tato integrovaná kampaň bude spuštěna právě v okamžiku, kdy potřebujeme efektivním způsobem oživit zájem o Česko jako turistickou destinaci na klíčových zdrojových zemích. Naším cílem je prodloužit turistickou sezónu, dále zvyšovat ekonomické přínosy turistů a v neposlední řadě budovat značku Česko - země příběhů,“ uvedl generální ředitel agentury CzechTourism Rostislav Vondruška.
Vizuály a bannery se objeví například ve francouzském deníku Le Monde, německé verzi časopisu National Geographic, na recenzním portále Trip Advisor, či formou textové reklamy ve vyhledávači Google.