Loading...
Stovky otázek, které prověří, jaké mají čeští uživatelé sociálních sítí znalosti o nejznámějších dovolenkových destinací. Okamžité porovnání výsledků. Možnost vyhrát dovolenou za 30 000 korun. To vše nabízí nová cestovatelská hra, kterou na sociální síti Facebook právě spustila Cestovní
kancelář FISCHER.
Sérií otázek Zážitkovník prověří nejen to, kolik nám ze školních let zůstalo v paměti o zemích jako je Řecko, Egypt nebo Španělsko, ale i jakou máme znalost perliček a kuriozit, které jsou s těmito zeměmi spojeny a které se běžně šíří prostřednictvím cestovatelských magazínů.
Největší znalec získá poukaz na dovolenou dle vlastního výběru za 30 tisíc korun. Na další úspěšné čeká elektronické předplatné Deníku.
Soutěž najdete zde: https://apps.facebook.com/zazitkovnik