Tuniský národní úřad pro cestovní ruch vyhlašuje mezinárodní výběrové řízení na stavbu stánků O.N.T.T. na veletrzích cestovního ruchu v zahraničí a v Tunisku
TUNISKÝ NÁRODNÍ ÚŘAD PRO CESTOVNÍ RUCH - MEZINÁRODNÍ VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ Č.05/2017 - STAVBA STÁNKŮ O.N.T.T. NA VELETRZÍCH CESTOVNÍHO RUCHU V ZAHRANIČÍ A V TUNISKU PRO ROK 2018/2019/2020.
Tuniský národní úřad pro cestovní ruch vyhlašuje mezinárodní výběrové řízení na stavbu stánků O.N.T.T. na veletrhy cestovního ruchu v zahraničí a v Tunisku (viz seznam veletrhů na str. 2 v zadávacím protokolu).
Zájemci o toto výběrové řízení mohou získat tento zadávací protokol na Direction Centrale de la Promotion (84 avenue de la Liberté-Tunis) nebo na Tuniských úřadech pro cestovní ruch v zahraničí (Tuniský národní úřad pro cestovní ruch, Štěpánská 14, 110 00 Praha 1, onttpraha@iol.cz).
Nabídky musí být doručeny přímo do podatelny Tuniského národního úřadu pro cestovní ruch v Tunisu s potvrzením o doručení nebo doporučenou poštou či doručovací službou na adresu Tuniského národního úřadu pro cestovní ruch « 1, Avenue Mohamed V, 1001 Tunis během úředních hodin k rukám p. generálního ředitele Tuniského národního úřadu pro cestovní ruch.
Doručeny musí být do úterý 10. října 2017 do 12.00 hod., rozhodující je razítko podatelny Tuniského národního úřadu pro cestovní ruch.
Nabídky musí být ve vnitřní obálce, která bude v uzavřené vnější obálce, a musí být na nich napsáno:
"A NE PAS OUVRIR – APPEL D’OFFRES INTERNATIONAL N°05/2017 – CONSTRUCTION DES STANDS O.N.T.T AUX SALONS ET FOIRES TOURISTIQUES A L'ETRANGER ET EN TUNISIE ANNEE 2018/2019/2020"
A musí obsahovat, kromě potvrzení o složení dočasné kauce a požadovaných administrativních dokumentů, dvě další zapečetěné obálky s následujícím obsahem:
Potvrzení o složení provizorní kauce, kterou je třeba složit v dinárech v bance, která spolupracuje s tuniskou bankou pro lot č.15 , nebo složit v Eurech přímo na účet jednoho z Tuniských národních úřadů pro cestovní ruch v zahraničí podle země odkud zájemce pochází (článek 11 Zadávacího protokolu). Uchazeč zůstává vázán svou nabídkou po sto dvacet (120) dní od následujícího dne po uplynutí lhůty pro přijetí nabídek. Administrativní dokumenty : |
· Potvrzení o bezdlužnosti (pro tuniské rezidenty). |
· Pro uchazeče, kteří nejsou tuniskými rezidenty: originál potvrzení o bezdlužnosti nebo jiný rovnocenný doklad dle právních předpisů země původu uchazeče přeložený do francouzštiny soudním překladatelem. Tento dokument musí být ověřen konzulárním odborem Tuniského velvyslanectví v místě původu uchazeče. |
· Čestné prohlášení o neovlivnitelnosti. |
· Čestné prohlášení o tom, že uchazeč v posledních pěti letech nepracoval na Tuniském národním úřadu pro cestovní ruch. |
· Dokument s obecnými informacemi. |
· Potvrzení o tom, že uchazeč je schopen a smí vykonávat požadovanou činnost. |
· Eventuálně plnou moc. |
· Podmínky výběrového řízení. |
· Zvláštní ustanovení o správním řízení (C.C.A.P). |
· Pro uchazeče s bydlištěm v Tunisku potvrzení o zařazení do národního fondu sociálního zabezpečení. |
· Výpis z obchodního rejstříku pro rezidenty nebo jakýkoli rovnocenný dokument dle zákonů příslušné země pro uchazeče, kteří nejsou tuniskými rezidenty. |
· Pro uchazeče s bydlištěm v Tunisku potvrzení o zastoupení u zahraniční společnosti v souladu se vzorem v příloze č. 9 zadávacího protokolu nebo předběžný souhlas Tuniské centrální banky o platbách v cizí měně. |
Obálka 1 : technická nabídka:
· Specifické technické doložky. |
· Seznam referencí společnosti v oblasti podobné zadávacímu projektu |
· Doklady o ověření referencí: např. Potvrzení klienta o zdařile proběhlé akci nebo smlouva s fakturou a potvrzením o zaplacení. |
Obálka 2 : finanční nabídka
· Nabídka |
· Cenový rozpis materiálů a prací |
Pozn: Jakákoli nabídka, která nebude zahrnovat potvrzení o složené kauci a nebude respektovat způsob prezentace stanovené v zadávací dokumentaci, bude zamítnuta.
Veřejné otevření technických a cenových nabídek se bude konat v úterý 10. října 2017 ve 14.30 hod. v zasedací místnosti č. 84, Avenue de la liberté 1002 Tunis.
Zástupci uchazečů musí mít plnou moc dle vzoru uvedeného v příloze č 5 zadávacího protokolu.
Nabídky zůstávají v platnosti po dobu sto dvaceti dnů (120) od následujícího dne po uplynutí lhůty pro přijetí nabídek.