Loading...

Turistická země Německo nadále posiluje svou skvělou image v zahraničí

Tipy a novinky

Turistická země Německo nadále posiluje svou skvělou image v zahraničí
Frankfurt nad Mohanem, 15. listopadu 2013 – Turistická země Německo nepatří jen mezi nejoblíbenější turistické destinace v rámci Evropy, celosvětově se těší také velké oblíbenosti a výborné image. Podle výsledků šetření Anholt-GfK Roper Nation Brands Index 2013, které srovnává 50 vybraných zemí světa, se Německo opět umístilo na skvělé druhé příčce, čímž si posílilo svou image jedné z nejoblíbenějších a nejatraktivnějších destinací na světě. Na první příčce se umístily USA, a na třetím místě pak skončila Velká Británie.

Turistická země Německo si vylepšila svou image destinace cestovního ruchu
Podle tohoto průzkumu je v mezinárodním měřítku Německo považováno za bezpečnou, spolehlivou a moderní destinaci a to zejména v oblastech průmyslu, vládního řízení a inovací, v tomto směru se proto pravidelně umísťuje na předních příčkách. Také s 5. místem v hodnocení kulturního potenciálu přisuzují nejnovější výsledky šetření Anholt GfK 2013 Německu vynikající image. „Obzvláště potěšující zpráva: Německo si mezi turistickými destinacemi polepšilo dokonce o jedno místo, a nyní se tak v celosvětovém šetření nachází podle tohoto šetření na osmé příčce. „Velká oblíbenost značky Německo se tak díky těmto výsledkům ještě upevnila," zdůrazňuje Petra Hedorfer, předsedkyně představenstva Německé turistické centrály (DZT).

Hodnocení Anholt GfK Roper Nation Brands Index
Toto hodnocení vzniká na základě rozsáhlého šetření, které probíhá ve 20 zemích a to již od roku 2008. Dotazovaní země hodnotí v šesti kategoriích: export, vládní řízení, kultura, lidé, cestovní ruch a imigrace/investice.

O DZT
Německá turistická centrála (DZT) je německým národním úřadem cestovního ruchu s hlavním sídlem ve Frankfurtu nad Mohanem. Z pověření Spolkového ministerstva hospodářství a technologie (BMWi) zastupuje Německo jako zemi cestovního ruchu a na základě rozhodnutí Německého spolkového sněmu je tímto ministerstvem podporována. DZT vyvíjí a komunikuje strategie a produkty, aby nadále budovala kladnou image německých turistických destinací v zahraničí a podporovala cestovní ruch do Německa. K tomu provozuje 30 zahraničních zastoupení po celém světě. Bližší informace najdete v našem online tiskovém centru na www.germany.travel/presse.

Poslední aktualizace: 20.11.2013
Turistická země Německo nadále posiluje svou skvělou image v zahraničí na mapě
hodnotit kvalitu příspěvku | nahlásit příspěvek redakci
Sdílet s přáteli
Byl jsem zde!
Zapamatovat
zavřít reklamu