Fotogalerie Letiště

Letiště KV 11: Letecký provoz letiště v Karlových Varech začal 15.května 1931. Kvůli vyšším nárokům letecké dopravy byla v roce 1952 postavena nová vzletová a přistávací dráha v délce 2150 metrů. Později byla rozšířena odbavovací plocha a postupně pr

Letiště KV 11: Letecký provoz letiště v Karlových Varech začal 15.května 1931. Kvůli vyšším nárokům letecké dopravy byla v roce 1952 postavena nová vzletová a přistávací dráha v délce 2150 metrů. Později byla rozšířena odbavovací plocha a postupně pr  autor: davidova


Letiště KV 11: Letecký provoz letiště v Karlových Varech začal 15.května 1931. Kvůli vyšším nárokům letecké dopravy byla v roce 1952 postavena nová vzletová a přistávací dráha v délce 2150 metrů. Později byla rozšířena odbavovací plocha a postupně pr
Letiště KV 1: Letecký provoz letiště v Karlových Varech začal 15.května 1931. Kvůli vyšším nárokům letecké dopravy byla v roce 1952 postavena nová vzletová a přistávací dráha v délce 2150 metrů. Později byla rozšířena odbavovací plocha a postupně pro
Letiště KV 10: Letecký provoz letiště v Karlových Varech začal 15.května 1931. Kvůli vyšším nárokům letecké dopravy byla v roce 1952 postavena nová vzletová a přistávací dráha v délce 2150 metrů. Později byla rozšířena odbavovací plocha a postupně pr
Letiště KV 2: Letecký provoz letiště v Karlových Varech začal 15.května 1931. Kvůli vyšším nárokům letecké dopravy byla v roce 1952 postavena nová vzletová a přistávací dráha v délce 2150 metrů. Později byla rozšířena odbavovací plocha a postupně pro
Letiště KV 3: Letecký provoz letiště v Karlových Varech začal 15.května 1931. Kvůli vyšším nárokům letecké dopravy byla v roce 1952 postavena nová vzletová a přistávací dráha v délce 2150 metrů. Později byla rozšířena odbavovací plocha a postupně pro
Letiště KV 4: Letecký provoz letiště v Karlových Varech začal 15.května 1931. Kvůli vyšším nárokům letecké dopravy byla v roce 1952 postavena nová vzletová a přistávací dráha v délce 2150 metrů. Později byla rozšířena odbavovací plocha a postupně pro
Letiště KV 5: Letecký provoz letiště v Karlových Varech začal 15.května 1931. Kvůli vyšším nárokům letecké dopravy byla v roce 1952 postavena nová vzletová a přistávací dráha v délce 2150 metrů. Později byla rozšířena odbavovací plocha a postupně pro
Letiště KV 6: Letecký provoz letiště v Karlových Varech začal 15.května 1931. Kvůli vyšším nárokům letecké dopravy byla v roce 1952 postavena nová vzletová a přistávací dráha v délce 2150 metrů. Později byla rozšířena odbavovací plocha a postupně pro
Letiště KV 7: Letecký provoz letiště v Karlových Varech začal 15.května 1931. Kvůli vyšším nárokům letecké dopravy byla v roce 1952 postavena nová vzletová a přistávací dráha v délce 2150 metrů. Později byla rozšířena odbavovací plocha a postupně pro
Letiště KV 8: Letecký provoz letiště v Karlových Varech začal 15.května 1931. Kvůli vyšším nárokům letecké dopravy byla v roce 1952 postavena nová vzletová a přistávací dráha v délce 2150 metrů. Později byla rozšířena odbavovací plocha a postupně pro
Letiště KV 9: Letecký provoz letiště v Karlových Varech začal 15.května 1931. Kvůli vyšším nárokům letecké dopravy byla v roce 1952 postavena nová vzletová a přistávací dráha v délce 2150 metrů. Později byla rozšířena odbavovací plocha a postupně pro
Letiště KV 12: Letecký provoz letiště v Karlových Varech začal 15.května 1931. Kvůli vyšším nárokům letecké dopravy byla v roce 1952 postavena nová vzletová a přistávací dráha v délce 2150 metrů. Později byla rozšířena odbavovací plocha a postupně pr
Letiště KV 13: Letecký provoz letiště v Karlových Varech začal 15.května 1931. Kvůli vyšším nárokům letecké dopravy byla v roce 1952 postavena nová vzletová a přistávací dráha v délce 2150 metrů. Později byla rozšířena odbavovací plocha a postupně pr
Letiště KV 14: Letecký provoz letiště v Karlových Varech začal 15.května 1931. Kvůli vyšším nárokům letecké dopravy byla v roce 1952 postavena nová vzletová a přistávací dráha v délce 2150 metrů. Později byla rozšířena odbavovací plocha a postupně pr
Letiště KV 15: Letecký provoz letiště v Karlových Varech začal 15.května 1931. Kvůli vyšším nárokům letecké dopravy byla v roce 1952 postavena nová vzletová a přistávací dráha v délce 2150 metrů. Později byla rozšířena odbavovací plocha a postupně pr
Letiště KV 16: Letecký provoz letiště v Karlových Varech začal 15.května 1931. Kvůli vyšším nárokům letecké dopravy byla v roce 1952 postavena nová vzletová a přistávací dráha v délce 2150 metrů. Později byla rozšířena odbavovací plocha a postupně pr
Letiště KV 17: Letecký provoz letiště v Karlových Varech začal 15.května 1931. Kvůli vyšším nárokům letecké dopravy byla v roce 1952 postavena nová vzletová a přistávací dráha v délce 2150 metrů. Později byla rozšířena odbavovací plocha a postupně pr
Letiště KV 18: Letecký provoz letiště v Karlových Varech začal 15.května 1931. Kvůli vyšším nárokům letecké dopravy byla v roce 1952 postavena nová vzletová a přistávací dráha v délce 2150 metrů. Později byla rozšířena odbavovací plocha a postupně pr
Letiště KV 19: Letecký provoz letiště v Karlových Varech začal 15.května 1931. Kvůli vyšším nárokům letecké dopravy byla v roce 1952 postavena nová vzletová a přistávací dráha v délce 2150 metrů. Později byla rozšířena odbavovací plocha a postupně pr
Letiště KV 20: Letecký provoz letiště v Karlových Varech začal 15.května 1931. Kvůli vyšším nárokům letecké dopravy byla v roce 1952 postavena nová vzletová a přistávací dráha v délce 2150 metrů. Později byla rozšířena odbavovací plocha a postupně pr
Letiště KV 21: Letecký provoz letiště v Karlových Varech začal 15.května 1931. Kvůli vyšším nárokům letecké dopravy byla v roce 1952 postavena nová vzletová a přistávací dráha v délce 2150 metrů. Později byla rozšířena odbavovací plocha a postupně pr
Letiště KV 22: Letecký provoz letiště v Karlových Varech začal 15.května 1931. Kvůli vyšším nárokům letecké dopravy byla v roce 1952 postavena nová vzletová a přistávací dráha v délce 2150 metrů. Později byla rozšířena odbavovací plocha a postupně pr
Letiště KV 23: Letecký provoz letiště v Karlových Varech začal 15.května 1931. Kvůli vyšším nárokům letecké dopravy byla v roce 1952 postavena nová vzletová a přistávací dráha v délce 2150 metrů. Později byla rozšířena odbavovací plocha a postupně pr
zavřít reklamu