Dobrý den, jsme noví provozovatelé restaurace Bleiberg, a tak bych ráda reagovala na Vaše hodnocení. Restauraci jsme převzali od předchozí provozovatelky v říjnu 2012 ve „špatném stavu“, ať co se týče čistoty interiéru, tak i pověsti. Neobsluhovala české hosty, ani lyžaře, nesměly tam maminky s kočárky. Pouze německá vybraná klientela. Bohužel jsme tak neměli ani možnost získat zkušenosti, jak to bude vypadat s návštěvností v zimních měsících a připravit se na to.
Nás samotné počet hostů každý den překvapil. Bleiberg byl postaven v roce 1933 a bohužel velikost i kapacita kuchyně (a nelze ji předělat) nestačí, vejde se tam opravdu 1 kuchař a 1 pomocná síla. Navíc některý z předchozích majitelů, kdysi dávno, přistavil přístěnek a tím navýšil počet míst v restauraci. Přes vánoční svátky jsme se velmi snažili restauraci zavést a uspokojit hosty dobře nastaveným jídelním lístkem a všechny v rámci možností co nejrychleji obsloužit. Velmi mě těší, že jste 25. 12. byli spokojeni, obsluhovala jsem já, za pomoci mojí sestry. Přiznám ovšem také, že jsme pak po 11 dnech byly úplně vyřízené. Problém je také v dnešní době sehnat kvalitní personál. Lidi, na které se můžete spolehnout a kteří dokážou mít pracovní nasazení a nemusíte jim stát za zády. Každopádně učinili jsme opatření, aby už nedocházelo k tak dlouhému čekání na jídlo. A zavedli o víkendech obědové menu, kde převažují jídla, která se rychleji vydávají a návštěvníci nečekají tak dlouho. Hosty, kteří k nám budou chtít přijít třeba na dobrého pstruha, rádi přivítáme po 15. hodině, to už nebývá takový nával „hladových“ lyžařů.Doufáme, že nám toho 13. 1. odpustíte a přijedete se na Bleiberg někdy znovu podívat, budeme se snažit, aby Vám u nás znovu chutnalo tak jako toho 25.