3. Spanilá jízda-průběžný Itinerář

Rady a tipy Zdraví a bezpečnost Práce a život Ostatní

ITINERÁŘ - průběžný- 3. Spanilá jízda v datech

. domluvené trasy i pro vozíčkáře..

1.Ústecký kraj , krajem Přemysla Oráče

8.5. 2O1O
Start : V 10 hodin na návsi ve Starých Stadicích
- Královské pole a Pomník Přemysla Oráče.
- Řehlovice a po šesti stech metrech dvakrát doleva na most a poté Doprava na
- Památník v Radejčíně.
- Dubice - Dubický kostelík. Výhled od Dubického kostelíku je nádherný.Pokud upřednostňujete volný přírodní výhled,nabízí se cca 1km vzdálená Doerellova Vyhlídka,která nabízí mj. výhled směrem na Lovoš .
- vrátíme na stezku č.3091 do Dubice a pokračujeme Doprava na cyklostezku č. 3092. Budeme se držet vlevo ve směru na Stebno. Objedeme Podlešínskou pláň a dostaneme se až k Vaňovské Vyhlídce s překrásným výhledem na údolí Labe.
- Podlešínem z kopce dolů. Nebudeme se už držet stezky č.3090 ale odbočíme doleva z kopce na Újezd. Tam už se nám otevřou výhledy na Krušné hory ale také na Trmice a Ústí nad Labem.
- Sjedeme do Trmic, které projedeme pokud možno bez zastavení... Cyklostezka nás navádí na průmyslovou zónu ale pohodlnější je držet se hlavní silnice směrem ke Stadicím.
- Za osadou Koštov a Nové Stadice je celkem nenápadná odbočka Doprava pod trať. Přivede nás na původní cyklostezku č.3071 vedoucí od průmyslové zóny v Trmicích. Dáme se po ní doleva a po pár desítkách metrů budeme míjet Královský pramen. Od pramene je to jen kousek k místu narození Přemysla Oráče kde naše cesta končí.
Trasy pro vozíčkáře, cyklisty a upravená kola
Trasa:
17.5. 2010 (pondělí)
8:30 je sraz v pardubickém Tyflocentru ,
Stezkami po Pardubicích do Srnojed - Lány na Důlku - Opočinek - Bezděkov - Choltice - Heřmanův Městec - Chotěnice - Sobětuchy - Slatiňany - Chrudim , stezkou podél Chrudimky - dále pak na Presy - Kočí ( možno sjet do Chrudimi za Řezníčkem - Pardubice celkem cca 60km

18.5. 2010 (úterý)
9:00 sraz u penzionu Hůrka 164 ( je 3km od centra Pardubic, směr Sezemice , Holice sil. Č. 36
Případně v Pardubicích, záleží na naší domluvě
Pardubice - Černá za Bory - Hostovice - Úhřetice - Vejvanovice - Dolní Bezděkov - Nabočeny - Řestoky - Rosice - Synčany - Bor u Chroustovic - Lhota u Chroustovi - Poděčely - Mentrour - Stradouň - Opočno - Uhersko - Turov - Slepotice - Moravany - Moravanský - Dašice - Lány u Dašic - Velké Koloděje - Veská - Sezemice - Pardubice cca 70km

19.5. 2010 (středa)
9: 00 sraz penzion Hůrka nebo Pardubice na náměstí u Radnice , upřesníme
Pardubice - Sezemice - Choteč - Rokytno - Chvojenec - Vysoké Chvojno - Borohrádek - Horní Jelení - Ostřetín - Dolní Roveň - Prachovice - Dašice - Lány u Dašic - Velké Koloděje - Veská - Sezemice - Pardubice cca 70km
Bowling u Vojtěchů
Tato trasa bude pro nás s vozíčkáři upravena a zkrácena

20.5. 2010 (čtvrtek)
9: 00 sraz u penzionu Hůrka
Černá za Bory - Tuněchody - Ostřešany - Dražkovice - Blato - Dřenice - Bylany - Lány - Morašice - Janovice - Skupice - Stolany - Vrcha - Chrudim - Vestec - Tuněchody - Mětice -
Je Bambiriáda cca 50 - 60km

21.5. 2010 (pátek)
9: 00 sraz v Pardubicích
Pardubice - Husovka - zdymadlo - podél Labe - Rosice - Rybitví - cyklostezka lázně Bohdaneč ( cukrárna), návrat na cyklostezku - jet vlevo do lesa - přijedeme na cestu z Hrádku na Doubravice - Stéblová - Srch - Kuňka - Němčice - Dříteč - Golf - Zástava - Borek - Újezd - Bohumileč - Dražkov - Lukovna - Sezemice - Pardubice, TC návrat do 15hodin cca 50km
22.5. 2010 (sobota)
GIRO pro jednotlivce,
7: 30 sraz v Moravanech
24. 5. 2010 Cesta do Polska na kole
Příjezd do Českého Těšína je možno vlakem. Odjezd z Frýdlantu nad Ostravicí v 8,10 hod, odjezd z Frýdku-Místku v 8,30, příjezd do Českého Těšína v 9,15 hod.

Start :
V 10 hodin před mostem přes řeku Olši na přechodu hranice mezi Českým Těšínem
a Czieszynem (asi 500 m od nádraží po ulici Střelniční).

Mnisztwo.................................................................... 4 km
Dziegielow , zámek......................................................... 7 km
Cisownica .................................................................... 13 km
Ustroń , turistické a lázeňské město ......................................20 km
Wisla , turistická oblast polských Beskyd................................30 km
Cesta vede po cyklostezce číslo 24 , kousek po Dziegelow pak číslo 13 do Ustroń a číslo 24 do Wisly.
Zpět po stejné trase
Vyobrazení na mapě euroregionu těšínského Slezska