Vrácení peněz po krachu Sky Europe - mBank
Návod pro klienty mBank, kteří mají zakoupenu letenku přes společnost Sky Europe, která k 1.9.2009 vyhlásila bankrot.
JEDNÁ SE O NÁVOD PRO OSOBY PLATÍCÍ KARTOU, POKUD JSTE ZAPLATILI PŘEVODEM, JE VELMI PRAVDĚPODOBNÉ, ŽE JIŽ SVÉ PENÍZE NEUVIDÍTE. :(
citace z blogu mBank:
mBank přijímá všechny reklamace plateb Sky Europe standardním způsobem – platí pro ně dvě podmínky.
1. platby byly realizované debetní nebo kreditní kartou mBank.
2.Tyto platby byly již zaúčtovány (to znamená odeslány na účet příjemce, tedy Sky Europe).
Při zadávání reklamace je potřeba uvést detaily platby (množství transakcí, číslo karty, datum transakce, atd.). Reklamace přijímáme i na transakce starší než 60 dnů. Při splnění výše uvedeného je velmi pravděpodobné, že se Vám peníze v případě neuskutečněného letu vrátí zpět na účet.
V případě nezaúčtovaných plateb (tedy v takových, kdy jsou peníze na kartě už blokovány, ale ještě neodešly na účet Sky Europe) je nutné vyčkat do vypršení blokace. Peníze se pravděpodobně automaticky vrátí do disponibilního zůstatku. Pokud odejdou na účet Sky Europe, pak platí výše uvedená pravidla pro reklamaci.
zdroj:
http://www.mbank.cz/blog/article.html?id=147
P.S. Doufám, že Vám tento návod alespoň trochu pomůže.