Loading...
Rady a tipy • Zdraví a bezpečnost • Jídlo a ubytování
Před 14 dny jsme byli v Zoo Hluboká, kde jsme si v restauraci chtěli dát něco k pití. Pokud pominu to, že nám na stole přistály jídelní lístky s větší ránou o stůl, než rána z děla, tak jsme se po objednávce kávy a nealkoholických piv nestačili divit. Pivo z láhví pěnilo ven jako krupicová kaše z hrnečku vař. Pohledem na dobu trvanlivosti jsme zjistili, že si máme " pochutnat" na pivu, které je 4 měsíce prošlé. Dcera mezitím stačila vypít Fantu 1 měsíc prošlou. Obsluhu jsme o prošlém pití informovali a při placení jsme se nestačili divit, neboť nám vše naúčtovali. Po naší námitce, se nás obsluha zeptala, jestli to má tedy odúčtovat, což po naší urgenci udělali. Z jinak hezkého výletu jsme si odnesli "snad" jenom divný pocit z hazardu obsluhy restaurace se zdravím zákazníků.